آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

10 توصیه مهم در دفاع شخصی

دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ

1- مهمترین بخش شجاعت احتیاط و درگیر نشدن است چرا که درگیری خیابانی همیشه با آسیب یکی از طرفین همراه است و در هر صورت به صلاح شما نیست پس بهتر است در عین هوشیاری سعی کنید با گفتگو و آرامش مسئله را حل کنید و اگر لازم شد از پول و دارایی خود بگذرید حتما این کار را بکنید و قضیه را خاتمه دهید

 

2- همیشه و در همه حال هوشیار و مراقب اطراف خود باشید زیرا اکثر جرائم و مشاجرات خیابانی بطور ناگهانی و غیر منتظره اتفاق می افتند – تا می توانید از معابر عمومی و پر تردد عبور کنید و از تردد در کوچه های خلوت بپرهیزید (خصوصا خانم ها) – نسبت به اطراف خود کنجکاو و حساس باشید – از گوش خود بطور کامل استفاده کنید و به صداهای اطراف خود بی توجه نباشید - هر چند دقیقه یکبار اطراف خود را با آرامش کنترل کنید مثلا پشت ویترین یک بوتیک بایستید و مطمئن شوید کسی دنبالتان نیست - مراقب افرادی که می آیند به سمت شما تا سوالی بپرسند باشید اگر کیفی در دست دارید روی شانه ای بیندازید که سمت پیاده رو قرار گرفته است.

 

3-  همیشه و خصوصا در درگیری ها منتظر غیرمنتظره ها باشید و هوشیارانه عمل کنید .

 

4- سعی کنید در درگیری ها پشت به دیوار یا مانعی باشید تا از پشت سر به شما حمله نشود اما خود را در کنج دیوار گیر نیندازید که بسیار خطرناک است.

 

5- سعی کنید در درگیری ها از تکنیکهای بسیار ساده و پایه ای استفاده کنید و به دنبال اجرای تکنیک پیشرفته و زیبا نباشید و حتی اگر لازم شد از گاز گرفتن هم استفاده کنید.

 

6- فراموش کنید که موجودی متمدن هستید و یادتان باشد که در مبارزات خیابانی قانونی وجود ندارد و از تکنیک هایی مانند حمله با سر و زانو و... نیز که در مسابقات ممنوع است استفاده کنید حتی اینگونه تکنیک ها در مبارزات خیابان کاربردی تر و مؤثرتر هستند.

 

7-برای اینکه بهتر تصمیم بگیرید سعی کنید حریف خود را در موارد زیر ارزیابی کنید: ( قدو قامت – میزان چابکی – هیکل و قدرت بدنی – شجاعت و... )

 

8- راه فرار را همیشه هم برای خود و هم برای حریف باز بگذارید و به خاطر داشته باشید حتی ناتوان ترین افراد هم اگر راه فراری نداشته باشند می توانند برای شما خطرآفرین باشند پس شما با این کار خیلی عاقلانه از خطر دوری جسته اید.

 

9- حالا تصمیم بگیرید که چه وقت باید ابتکار عمل را بدست بگیرید و کی مشاجرات لفظی بین شما به درگیری فیزیکی تبدیل می شود و همیشه خط قرمزی را برای خود در نظر بگیرید و اجازه ندهید کسی از آن تجاوز کند.

 

10- بعد از تمام شدن کار هم همچنان در حالت آماده باقی بمانید و کار را تمام شده فرض نکنید و هر لحظه منتظر حمله ای دیگر از سوی حریف مغلوب خود باشید زیرا حالا او در نهایت عصبانیت حمله خواهد نمود (یا اینکه فورا صحنه ی درگیری را ترک کنید)

 

 لازم است نقاط حیاتی بدن را بشناسیم تا بتوانیم هم از خود بهتر محافظت کنیم هم آگاهانه به حریف حمله کنیم و او را راحت تر و با آسیب کمتر مغلوب نماییم.

 

برای یادگیری سطوح دفاع شخصی تماس بگیرید

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی