آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

8 اصلی کلی در مبارزات که باید رعایت کنیم

جمعه, ۱۵ دی ۱۴۰۲، ۰۵:۱۰ ب.ظ

1- یک مبارز باید همه چیز را ساده بگیرد: تکنیکهای یک جنگجو باید بر مهارت های کلی و حرکتی او وابسته باشد. اگر حرکتی بد و پیچیده انجام شود شکست او حتمی است. تکنیکهای ساده که سریع و تند اجرا می شوند می توانند منجر به پیروزی او شوند.


 
2- کسی که خوب تمرین میکند در مبارزه هم خوب عمل می کند: هرچه با تلاش بیشتر به تمرین بپردازید مبارزه ای ساده تر خواهید داشت. به یاد داشته باشید که لازمه پیروزی در یک مبارزه واقعی انجام تمرینات مداوم است.  پس هر وقت که در تمرینات خسته شدید فورا تمرین را ول نکنید.

 

3- یک مبارز باید با لباسی به تمرین بپردازد که با همان لباس مبارزه واقعی را انجام می دهد: او باید با لباسی تمرین کند که می بایست در طی یک مبارزه واقعی بپوشد، چه آن لباس لباس کار باشد، جین باشد، یا لباس خانه، تفاوتی ندارد، باید سعی کنید از لباس اصلی آن رشته استفاده کنید. به یاد داشته باشید که در طی تمرینات باید از همه تجهیزاتی که طی مبارزه باید داشته باشید استفاده کنید تا بتوانید به آن ها عادت کنید و مبارزه اصلی خود را شبیه سازی کنید. تجهیزاتی مانند بیضه بند، کلاه ایمنی، لباس ضربه گیر و ...

 

4ـ یک مبارز خوب انعطاف پذیری خوبی دارد: در تمرین و مبارزه او نباید کاری را که دلش می خواهد انجام دهد، بلکه باید خود را با محیط و تغیرات مبارزه وقف دهد.

 

5- یک مبارز واقعی همه چیز را ارزیابی میکند: او همواره تکنیک ها و تاکتیک های خود را میسنجد و مسائل را زیر سوال میبرد و به دنبال راهی میگردد تا اطلاعات خود را افزایش دهد.او هرگز نمیگوید این راه، تنها راه چاره است.

 

6- یک مبارز، وضعیت فیزیکی خود را به خوبی حفظ میکند: اگرچه درک و فهم او نخستین سلاح وی محسوب میشود ولی با این وجود میداند که حفظ ترکیب و تناسب اندام به او کمک خواهد کرد که تکنیکهای خود را به موقع اجرا کند. او باید اعتماد به نفس خود را افزایش دهد و نیروی خود را تقویت نماید.

 

7- یک مبارز حرفه ای آرام و متین است: او ساده باقی میماند.به خود نمی نازد.او صرفا به مبارزه به عنوان بخشی ضروری در شغل خود نگاه می کند.

 

8- یک مبارز، هرگز یادگیری خود را متوقف نمیکند: او همیشه درپی یافتن روشها و تکنیکهای برتر است، حتی اگر هزینه اضافی را نیز متحمل شود. شاید امکان برخورد در نوع شغل یا زندگی خصوصی وی وجود داشته باشد در هر حال او باید مثل یک اسفنج باشد و هر طرح خوب اموزشی را جذب کند. این نکته مهم را که بیشتر مربیان قدیمی به آن اشاره می کنند به یاد داشته باشید که می گویند:  بسیاری در فکر پیروزی هستند اما تنها تعداد بسیاری معدودی میل به آماده سازی خود برای پیروزی دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی