آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

این نکته اغلب توسط بوکسورهای آماتور نادیده گرفته می شود، دفاع یک کلید برای ماندن در رینگ مبارزه و پیروزی در مسابقه می باشد. شما نیاز به مجموعه ای متفاوت تر از مهارت های فیزیکی  مربوط به حمله دارید. همچنین دفاع، توانایی پیش بینی و پاسخ به حملات حریف، شامل جنبه های روانی مهمی می باشد. این مراحل به شما می آموزد که چگونه مهارت دفاع از خود را در بوکس با استفاده از تمرینات ساده بهبود دهیم.
 

1- آغاز هر جلسه آموزش با اتخاذ موضع دفاعی
 

 

در یک موقعیت دفاعی، باید پای خود را به اندازه عرض شانه خود از هم باز کنید، دور کمر و قفسه سینه خود را محکم کنید، آرنج خود را نزدیک دنده هایتان قرار دهید، و چانه خود را در زاویه 90 درجه از گردن خود قرار دهید. حفظ این موقعیت به شما کمک می کند که بدن شما به عنوان یک بوکسور به محافظت از خود عادت کند.
 

همانطور که حرکت می کنید و در موقعیت دفاعی مشت می زنید، آرنج خود را در پشت قرار دهید. شما به یک هدف در حال حرکت برای حریفتان تبدیل می شوید و شما باید به اندازه کافی مشت های حریف را دفع کنید تا بتوانید از سر و سینه خود محافظت کنید.
 

2- بلوک های تمرین
 

 

بلوک های پایه شامل بالا بردن دستان قوی خود در مقابل سر و صورت و دریافت مشت ها در دستکش می باشد. تمرین قلاب و تمرکز در حفظ تعادل خود می تواند موقعیت دفاعی شما را مسدود کند.
 

مشت های زیادی به سوی شما می آیند که شما باید از برخورد آن ها به خود ممانعت به عمل آورید. برای تمرین می توانید از یک کیسه بوکس استفاده کرده و در هنگام زدن ضربات درستان خود را جلوی صورت خود بگیرید.
 

3- تمرین لغزش
 

 

لغزش شامل چرخش بدن خود و خم کردن کمر برای جلوگیری از برخورد ضربه حریف به سر می باشد. موقعیت دست های خود را حفظ کنید تا بتوانید در طول لغزش یک زد مشت به حریف بزنید.

 

4- تمرین بافت
 

 

بافت زمانی است که شما زیر مشت حریف زانوی خود را خم می کنید و مشت خود را به شمت دیگر تغییر جهت می دهید و برای یک ضد مشت بالا می آیید. شما باید بدون حرکت دادن پاهای خود قادر به انجام حرکات بافت باشید.

 

5- شروع به دفع حمله مشت حریف
 

 

دفع حمله به این معناست که شما می توانید مشت حریف را منحرف کنید. شما باید مشت دست چپ را با دست راست و مشت دست راست را با دست چپ جواب دهید. دفع حمله شامل حرکات بسیار کمی: کمی پشت خود را خم کنید و سراسر بدن خون را به اندازه چند سانت منحرف کنید.
حریفتان مشت های زیادی به شما می زند و شما باید با دستان خود آن ها را منحرف و دفع کنید.

 

6- سعی کنید که حرکات دفاعی شما در یک حلقه باشند
 

 

به هنگام مبارزه با حرف تان بر روی دفاع از خود تمرکز کنید نه حمله.برای صرفه جویی در انرژی خود می توانید که از حرکت لغزش و بافت استفاده کنید.

 

7- کار دفاع از خود را به عنوان حمله استفاده کنید
 

 

صرفه جویی در مشت برای بعد از حرکت دفاعی: برای مثال، پرتاب قلاب بعد از دفع کردن حمله حریف. این کار وضعیت دفاع از خود را توسعه می دهد.

 

8- مبارزه با بوکسورهای مختلف
 

 

سعی کنید با انواع بوکسورها مبارزه کنید تا با سبک های مختلف آشنا شوید و با دفع مشت حریف وضعیت دفاعی خود را تجذیه و تحلیل کنید.

 

9- کار بر روی خط دفاعی خود
 

 

شامل حرکات دفاعی بوسیله کیسه بوکس می باشد. به یاد داشته باشید که برای دفع کامل مشت حریف تمرینات لغزش، بافت و خم کردن خود در هنگام زدن مشت را با کیسه بوکس تمرین کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی