آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

تای چی برای هنرهای رزمی

جمعه, ۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴ ب.ظ

شما جز معدود نفراتی هستید که می خواهید جنبه های رزمی تای چی را یاد بگیرید. اکثر کسانی که رشته تای چی را انتخاب می کنند برای استفاده از مزایای سلامتی آن است و معدود نفراتی وجود دارند که بخواهند از جنبه رزمی آن استفاده کنند و آن را یاد بگیرند.

"چانگ" که یکی از استادان بزرگ تای چی می باشد می گوید: همه می خواهند که از جنبه های سلامتی آن بهره ببرند و افراد خیلی کمی می خواهند که آن را فقط برای نبارزه یاد بگیرند.

اگر شما به جنبه هنرهای رزمی تای چی علاقه مند هستید و می خواهید آن را انجام دهید علاوه بر یادگیری هنر رزمی از مزایای سلامتی آن نیز بهره خواهید برد. استادان بزرگ تای چی می گویند که اگر بتوانید بر روی جنبه های سلامتی و آرامشی تای چی تمرکز کنید به مبارزان خوبی تبدیل می شوید.

شما به عنوان یک رزمی کار برای به دست آوردن تناسب اندام بهتر، باید زمان تمرینات خود را افزایش دهید و آن را شدیدتر کنید. احتمالا شما دوست دارید مهارت خود را در هر دو حالت با سلاح و بدون سلاح افزایش دهید. مهارت های با سلاح شامل سلاح هایی مانند: شمشیر، نیزه و چوب می باشد. برای اینکه در تای چی به یک رزمی کار مفید تبدیل شوید، باید طیف وسیعی از مهارت های خود را توسعه دهید.

می توانید بر تسلط بر این 7 مهارت که نام می بریم بتوانید به طور موثرتری  جنبه های رزمی تای چی را یاد بگیرید:

 

1- انرژی گرم چی
آماده سازی بدن برای کار با انرژی داخلی در تای چی. توصیف کردن در چند بخش

 

2- فرم های انفرادی
به شما کمک می کند حرکات را در آرامش و با قدرت انجام دهید. همچنین شما نکات خاصی را در هر حرکت خواهید آموخت، مانند مشت، قفل مفاصل، و حملات عصبی. بوسیله فرم های انفرادی، می توانید قدرت "چی" داخلی خود را بسازید. بنابر این شما باید در موقع حمله به طور فوق العاده ای عمل کنید. همچنین شما قادر خواهید بود که با استفاده از این قدرت در برابر حملات بهتر مقاومت کنید.

 

3- تمرین های کاربردی تای چی
در ابتدا، تکنیک ها با سرعت آرام و حداقل قدرت آموزش داده می شوند، تا بتوانید آن ها را بدون هیچ ترسی یاد بگیرید و بتوانید نهایت استفاده را از آنها ببرید.

 

4- فشار دست
این یک تمرین دو نفره است که شما به طور مداوم با دست حریف مقابل تماس دارید. از طریق این تمرین، شما می توانید مقدار توان و انرژی حریف مقابلتان را تخمین بزنید تا بتوانید بهتر مهارت خود را نشان داده و بدانید که چقدر انرژی لازم است که وارد کنید.

 

5- انجام دادن مبارزه
شما می توانید تمام چیزهایی که یاد گرفته اید را در قالب یک مبارزه به نمایش بگذارید. همچنین می توانید سرعت و قدرت خود را در حملات و دفاع ها بیشتر بیازمایید. از طریق این مبارزات شما می توانید خود را به طور کلی مورد ارزیابی قرار دهید تا نقاط ضعف و قوت شما مشخص شوند و بتوانید روی آن ها بیشتر کار کنید.

 

6- اتقال بین فشار دست و مبارزه
در موقع فشار دادن دست، شما می توانید تماس فیزیکی خود با حریف را حفظ کنید و همزمان با فشار دست به حریفتان ضرباتی وارد کنید .

 

7- تمرین ضربات مشت
شما طیف گسترده ای از تکنیک های تای چی را باید تمرین کنید و خود را در شرایط شناخته شده و ناشناخته قرار دهید. باید بیشتر بر روی حرکات دست تمرین کرده و تمرین مشت زنی انجام دهید تا قدرت دست هایتان افزایش یابد.

کسانی که تای چی را به عنوان یک هنر رزمی می خواهند یاد بگیرند باید مهارت خود را در 7 مورد ذکر شده افزایش دهند. این استراتژی یادگیری به شما کمک می کند تا با سرعت بیشتری بتوانید در مبارزه پیشرفت کنید. شما باید با افراد مختلف با سطح توانایی مختلف مبارزه کنید تا تبدیل به یک رزمی کار، کارکشته شوید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی