آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

انجام سوخت و ساز بدن بدون بیرون رفتن از منزل

دوشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴ ق.ظ

رفتن به سالن ورزشی یا یک باشگاه تناسب اندام می تواند راه آسانی برای ورزش کردن باشد. با این حال اگر با انجام این کار احساس راحتی نمی کنید و یا در نزدیکی محل زندگی شما باشگاه ورزشی وجود ندارد، راه حل جایگزینی برای شما وجود دارد. گاهی اوقات افراد در باشگاه ورزشی به دلیل اینکه نمی توانند تمامی تمرینات را انجام دهند و وقت کم می آورند، احساس ناراحتی می کنند.

اپلیکیشن ویدیو های آموزشی ژیار انلاین
عضویت در باشگاه ورزشی لازم نیست، با پیروی از راهنمایی های زیر هر کسی می تواند بدون ترک منزل خود روال تمرینی خود را ادامه دهد.

 

بدون بهانه
اغلب کسانی که ورزش نمی کنند این بهانه را می آورند که وقت کافی برای رفتن به باشگاه ورزشی را ندارند. با این حال تمرین در خانه این بهانه را از شما دور می کند.

اگر وضعیت آب و هوا بد است و شما نمی توانید که به باشگاه بروید، می توانید در منزل به تمرین بپردازید. آیا زمان و یا پول کافی برای عضویت در یک باشگاه ورزشی را ندارید؟ به دلایل زیادی ورزش کردن در خانه یک راه حل منطقی به نظر می رسد.

بعضی از اشخاص به دلیل اعتماد به نفس پایینی که دارند، برایشان خوشایند نیست که هنگام ورزش کسی او را تماشا کند! اما با تمرینات متنوع ورزش در خانه و یا تناسب اندام می توانید هر تمرین جدیدی را با خیال راحت انجام دهید، می توانید با هر سرعتی ورزش کنید، می توانید پس از یک تمرین اینتروال با شدت بالا روی زمین با صورت قرمز و عرق کرده دراز بکشید بدون اینکه به این فکر کنید که دیگران چه فکری می کنند.در خانه، شما حتی می توانید هنگام ورزش با انتخاب موسیقی مورد علاقه ی خود از لحاظ روانی فایده بیشتری ببرید.

 

تمرینات خانه
تمرینات ساده زیادی هستند که شما می توانید آن ها را در خانه و بدون نیاز به هیچ تجهیزات اضافه ای انجام دهید. همچنین کسانی که اغلب در مسافرت هستند می توانند آن ها را در اتاق هتل خود انجام دهند. همچنین شما می توانید تمرینات مربوط به تناسب اندام را در خانه انجام دهید.

 

تجهیزات خانه
اگر می خواهید از برخی تجهیزات استفاده کنید، ابزار زیادی در اطراف شما وجود دارند که می توانید از آنها برای تمرینات ورزشی خود بهره ببرید. شما می توانید که از وزن بدن خود، قوطی ها، کیسه های پلاستیکی و هر چیز دیگری که اطرافتان است استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از وسیله ساده ای مانند طناب، به تمرین یک ورزش بزرگ قلبی و عروقی بپردازید. همچنین می توانید که با استفاده از راه پله های و بالا و پایین رفتن از آن ها، به تمرین بپردازید.

 

 

تنوع
 اهداف تناسب اندام شما چیست؟ آیا شما می خواهید به انجام تمرینات مقاومتی، ورزش های ایروبیک و یا ترکیبی بپردازید؟ شما می توانید تمرینات قدرتی را با ورزش های قلبی ترکیب کرده و تمرینات پویایی را در خانه انجام دهید. بنابراین شما می توانید که ترکیبی از تمرینات مقاومتی و هوازی را انجام دهید به طوریکه هر تمرین را 2 تا 3 بار تکرار کنید. به عنوان مثال می توانید تمرینات زیر را انجام دهید:

پریدن
دراز و نشست
طناب بازی
بالفیکس
شنا
تمرینات آیروبیک

 

سازمان سلامت آمریکا پیشنهاد می کند که هر گروه عضلانی را 2 تا 3 روز در هفته انجام دهید به طوریکه هر تمرین را 8 تا 15 بار تکرار کنید.

برای ورزش های قلبی، توصیه می شود که 150 دقیقه در هفته به انجام این ورزش ها بپردازید(30 دقیقه ورزش قلبی، 5 روز در هفته). اگر شما بیماری خاصی دارید و یا قبلا دچار مصدومیت شده اید قبل از شروع این ورزش ها با یک فیزیوتراپ ورزشی یا دکتر خود مشورت کنید.

 

بحث و نتیجه گیری
هر کسی می تواند تمرینات با کیفیتی را در خانه انجام دهد. اگر شما نمی توانید که به عضویت باشگاه ورزشی در آیید و زمان کافی برای رفتن به باشگاه را ندارید، اجازه ندهید این دلایل شما را از انجام دادن ورزش منع کنند. تمرینات زیادی وجود دارند که شما می توانید بدون نیاز به تجهیزات خاصی آن ها را در خانه انجام دهید و یا از تجهیزات اطراف خود استفاده کنید.

سعی کنید که از ترکیب تمرینات قلبی و مقاومتی استفاده کنید. همچنین می توانید نحوه انجام تمرینات را با استفاده از DVD های آموزشی یاد بگیرید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی