آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

7 نکته ساده برای تناسب اندام

جمعه, ۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۰۲ ب.ظ

پیدا کردن انگیزه برای ورزش همیشه آسان نیست. به یاد داشته باشید که مهمترین چیز برای ورزش، انجام دادن آن است. در این مقاله قصد داریم به برسی چند راهنمایی برای تناسب اندام که می توانند به شما کمک کنند بپردازیم:
 

در طول روز یه خود استراحت کوچک بدهید.
تحقیقات نشان می دهد که نشستن برای مدت زمان طولانی می تواند برای سلامتی مضر باشد. حتی اگر ورزش شما قبل یا بعد از کار است. استراحت های کوچک در طول روز حرکات اضافی را از شما می گیرد. این کار می تواند به افزایش انرژی شما کمک کند. همچنین عضلات شما کشیده می شوند و تمرکزذهنی پیدا می کنید.

سعی کنید در هنگام قدم زدن و یا ورزش های کوچک استراحت کنید.حتی اگر این استراحت کم باشد و 2-3 دقیقه طول بکشد، مطمئنن بهتر از هیچی است. انجام این کار برای بدن و ذهن مفید است. با این کار می توانید تنش های جسمی و روانی را از خود دور کنید.

 

انجام چند وظیفه در حالی که ورزش می کنید.
به جای تفکر "به خطر انداختن خود" به مدت یک ساعت یا دو روز برای یک ورزش، می توانید در حالی که در حال انجام دادن کار دیگری هستید ورزش کنید. نیاز به برقراری یک تماس تلفنی دارید؟ همراه راه رفتن صحبت کنید.

به جای اینکه به ورزش به عنوان یک عامل استرس زا نگاه کنید، می توانید در هنگام ورزش کردن به کار دیگری نیز بپردازید و از آن لذت ببرید. مثلا وقتی روی تردمیل هستید و دارید می دوید می توانید با تلفن صحبت کنید.

 

تمرین با یک دوست.
یکی از ساده ترین راه ها برای حفظ ورزش های روزانه این است که کسی در کنار شما باشد و با شما تمرین کند. کار کردن با یک دوست یا مربی نه تنها باعث می شود که شما بهتر عمل کنید، بلکه می توانید هنگامی که با سوالی مواجه شدید از او کمک بگیرید. اگر شخص دیگری در کنار شما نباشد امکان دارد که بعضی از حرکات را فراموش کنید و از قلم بیندازید، اما اگر یک نفر دیگر همراه شما تمرین کند این احتمال از بین می رود.

او همچنین شما را در رسیدن به اهداف تان شما تشویق می کند. و با توجه به محدودیت های فیزیکی شما با شما کار می کند. می خواهید ورزش جدیدی امتحان کنید؟ می توانید این کار را همراه دوست خود انجام دهید تا استرس کمتری داشته باشید.

 

قطع ورزش زمانی که آن را دوست ندارید.
مهم نیست که چه مدت است که شما ورزش می کنید، گاهی اوقات شما فقط آن را دوست دارید. به جای ورزش کردن بر اساس آنچه که شما دوست دارید، در این صورت شما یک تعهد خاص ندارید. فقط آن را انجام می دهید.

نیمی از آن را انجام می دهید و حتی شاید بیشتر. زمانی که آن را به اتمام رساندید نباید 99.99 درصد هم ناراضی و پشیمان باشید. وقتی ورزشی را انجام می دهید در حالی که آن را دوست ندارید وقت خود را تلف می کنید.

 

افزایش تدریجی
شروع با سرعت زیاد یا بیش ازحد طولانی می تواند دلیل این باشد که چرا مردم به سرعت از ورزش دست بر می دارند. شروع ورزش از سطح پایین و قابل انجام برای شما بهترین کار است. باید همه چیز را به تدریج افزایش دهید. میزان فشار در افراد مختلف متفاوت است اما اگر به سختی خود را به چالش بکشید به طوری که زود از آن خسته شوید باعث فرار شما از آن ورزش می شود.

افزایش تدریجی باعث می شود که خطر آسیب دیدگی ورزشی نیز کاهش یابد.

 

مجموعه اهداف
تنظیم یک هدف مناسب برای تناسب اندام می تواند به شما انگیزه کافی بدهد. همچنین شما می توانید به گذشته نگاه کنید و پیشرفت خود را نسبت به اول مقایسه کنید. هدف هر چیزی می تواند باشد، از بلند کردن وزنه توسط وزنه بردار تا دونده دو ماراتن و یا کسی که در حال کاهش وزن می باشد.

اهداف خود را نوشته و در جایی نگه دارید که بتوانید آن را ببینید. این کار به شما یاد آوری می کند که شما برای چه چیزی تلاش می کنید و احتمال اینکه آن را رها کنید کاهش می یابد.

 

کسب تجربه هنگام شکست
این که در یک تنگ نای ورزشی گیر افتاده اید می تواند خسته کننده باشد. این که در برنامه ورزشی خود دچار آسیب می شوید می تواند غم انگیز باشد. اکثر مردم هنگامی که اتفاق کوچک یا بزرگی برای آن ها می افتد، نا امید شده و از آن دست بر می دارند. اما راه درست این است که وقتی به زمین خوردید دوباره بلند شوید و در راه خود برای رسیدن به هدف مصمم تر شوید و از تجربیات خود درس بگیرید.

 

نتیجه گیری
می توانید از چیزهای کوچک و بزرگ برای تناسب اندام خود استفاده کنید مانند استراحت در طول روز. می توانید با نوشتن اهداف خود و تمرین با یک دوست انگیزه خود را افزایش دهید. می توانید در حالی که در حال انجام دادن کاری می باشید به تمرین ورزشی هم بپردازید. شدت و مقدار تمرینات خود را به تدریج افزایش دهید تا از آن خسته نشوید. هنگامی که ورزشی را دوست ندارید از آن دست بکشید. هنگامی که با شکست مواجه شدید سعی کنید از اشتباهات خود درس بگیرید و دوباره از نو شروع به کار کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی