آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

متاسفانه هیچ پاسخ ساده ای برای این سوال وجود دارد. همانطور که بسیاری از متغیر ها در کاهش وزن و همچنین انواع ورزش کاردیو وجود دارند، یک روش خاص برای کاهش سریع وزن وجود ندارد. می توان گفت که ورزش در حفظ وزن سالم بسیار مهم است. و همچنین خطر ابتلا به بیماری هایی مانند بیماری های قلبی و دیابت با ورزش کردن پایین می رود.
 
چقدر ورزش کاردیو برای کاهش وزن کافی است؟
وقتی که وزن به سرعت کاهش می یابد، شکی نیست که ترکیب برخی از ورزش های کاردیو در زندگی روزمره شما در این کار موثر واقع خواهند شد. با این حال تاثیر ورزش برای کاهش وزن به عوامل مختلفی بستگی دارد.

 

آیا میزان یا شدت تمرین کاردیوباید افزایش یابد؟
اگر می خواهید وزن خود را کم کنید، یکی از راه های خوب سوزاندن کالری با استفاده از ورزش است. برای تغییر وزن خود، باید در شیوه زندگی خود هم تغییراتی ایجاد کنید، انجام ورزش های جدید یکی از بهترین راه ها برای کاهش وزن می باشد.

ورزش های کاردیو یا هوازی، که باعث پمپاژ سریع تر قلب می شوند، مفید ترین راه برای سوزاندن کالری است. با این حال ترکیب ورزش های هوازی با تمرینات مقاومتی هم ممکن است به کاهش وزن شما کمک کنند. ورزش های مقاومتی باعث حجم بیشترعضلات می شود، بنابراین حتی اگر شما نتایج کاهش وزن را هم در نظر نگیرید، این ورزش ها باعث از بین رفتن چربی بدن می شوند.

 

اگر می خواهید سریع تر وزن خود را کاهش دهید، بهتر است مصرف انرژی خود را با افزایش مدت زمان یا شدت تمرینات بالا ببرید. مدت زمانی که باید ورزش کنید در افراد مختلف متفاوت است و به سطح تناسب اندام آن شخص بستگی دارد. برای مثال، اگر شما هرگز ورزش نکرده اید، ورزش بیش از یک ساعت با شدت بالا به هیچ وجه توصیه نمی شود. اگر شما تازه به ورزش روی آورده اید، در مورد مدت زمان و شدت فعالیتی که می خواهید انجام دهید با دکتر خود مشورت کنید. به خصوص اگر اضافه وزن یا مشکل سلامتی دیگری دارید.

به یاد داشته باشید که هر ورزشی بهتر ازهیچ است. بنابراین حتی اگر یک تمرین با شدت کم و به مدت 30 دقیقه شروع کنید و آن را سه بار در هفته انجام دهید برای شما مفید است. با این کار شما می توانید سطح تناسب اندام خود را به تدریج افزایش دهید. همچنین به یاد داشته باشید که بهترین ورزش کاردیو برای شما ورزشی است که از انجام دادن آن لذت ببرید. ورزش های مربوط به قلب و عروق باید به بخشی از زندگی روزمره شما تبدیل شوند.

تصور می شود که جلسات ورزش کاردیو باید در حدود40  تا 60 دقیقه باشد، تحقیقات نشان می دهد که بیشتر از این مدت زمان تمرین کردن کمکی به شما نمی کند. تمرین بیش از حد زیاد راه خوبی برای کاهش وزن نیست و ممکن است باعث آسیب دیدگی شما شود.با این کار احتمال دارد که بیشتر از کالری که سوزانده اید با پرخوری به بدن شما وارد شود. پس برای گرفتن بهترین نتایج و سریع ترین کار، هدف این است که ورزش کاردیو را در مدت 40 تا 60 دقیقه و حداقل در 5 روز از هفته انجام دهید.

 

شواهد قوی وجود دارند که فاصله آموزش(ورزش با شدت بالا برای یک مدت زمان کوتاه، به دنبال یک دوره بهبود)، برای از دست دادن چربی موثرتر است. اگر تازه کار هستید این یک گذینه خوب می باشد، اما اگر شما یک سطح پایه خوب از تناسب اندام دارید، تمرینات کاردیو راهی برای افزایش سوختن کالری می باشد. بهتر با یک فیزیولوژیست ورزشی یا مربی حرفه ای در مورد تمرینات و چگونگی انجام دادن آن ها مشورت کنید. اگر کسی شما را تشویق و راهنمایی کند مطمئنن انگیزه شما نیز افزایش می یابد.

 

 

آیا به دنبال یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن هستید؟
ورزش به تنهایی، با وجود اینکه به خوبی طراحی و اجرا شده باشد، اگر از یک رژیم غذایی سالم پیروی نکنید به اندازه کافی برای کاهش وزن به نتیجه مطلوب نمی رسید. شما می توانید یک ساعت در سالن ورزشی عرق کنید، اما اگر هنگامی که به خانه آمدید یک بسته شکلات کامل بخورید، به کاهش وزن خود کمکی نکرده اید. یک رژیم غذایی کم چرب، با استفاده از مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات، پروتئین بدون چربی و غلات سبوس دار مفید می باشد. همچنین مهم است که بر اندازه و مقدار کالری مصرفی خود نظارت داشته باشید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی