آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

چطور می توانید در هنرهای رزمی حرفه ای شوید؟

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۴۵ ب.ظ

بیشتر بچه ها دوست دارند شبیه نینجاها و یا ورزشکاران بزرگ شوند. اما آیا می دانید چه چیزی برای تبدیل شدن شما به یک ورزشکار حرفه ای لازم است؟ برای رسیدن به جواب می توانید این مقاله را مطالعه کنید.
 

گام ها

 

1- یک آموزش خوب. شما برای یاد گیری هر چیزی از آموزش ریاضی گرفته تا روانشناسی،جغرافیا و بازیگری باید به کلاس آموزشی بروید و نکات کلیدی را از مربی خود یاد بگیرید.هنر های رزمی هم از این قاعده جدا نیستند و برای یادگیری آن ها باید زیر نظر یک مربی خوب و واجد شرایط آموزش ببینید.

 

 

2- یکی از مهمترین نکات برای اینکه به یک نینجا تبدیل شوید هنرهای رزمی می باشد. مهارت هایی را در Bujinkan, Genbukan و Jinenkan بدست آورید.

 

 

3- تمرین. نه تنها در هنرهای رزمی بلکه در هر چیزی که می خواهید یاد بگیرید تمرین کردن یکی از مهم ترین نکات در یادگیری است. ارزش تمرین در هنرهای رزمی دو چندان است. باید وقت زیادی را به تمرین اختصاص دهید تا آستانه درد خود را افزایش دهید و بتوانید ضربات سنگین را تحمل کرده و در مقابل خستگی دوام بیاورید. همچنین با استفاده از تمرینات مداوم باید بتوانید سرعت، قدرت و میزان انعطاف پذیری خود را افزایش دهید.

 


 

4- آموزش یک سلاح رزمی. سعی کنید که حداقل استفاده و کار با یک سلاح رزمی را یاد بگیرید. این سلاح می تواند شمشیر، نانچیکو، تونفا و یا هر سلاح سرد دیگری باشد.

 

 

5- اگر برایتان به صرفه بود و توانستید، سفری به ژاپن بکنید. به دیدن کلاس های نینجا بروید. اگر چه این مورد اختیاری است اما دیدن کلاس های نینجا از نزدیک می تواند کمک بزرگی برای شما باشد تا بهتر بتوانید راه خود را ادامه دهید.

                                                                                                        

            

6- ممکن است بخواهید این کار را در رزومه کاری خود ثبت کنید. ممکن است برای بعضی از شغل ها از جمله: پلیس، کارآگاهی، عضو یک تیم حرفه ای در دولت، یک کماندوی ارتش و یا یک مربی هنرهای رزمی به آن احتیاج داشته باشید. پس آن را در رزومه کاری خود ثبت کنید.

 

 

7- دریافت کار. می توانید در ژاپن عضو یک گروه نینجای واقعی باشید و در دولت یا به طور خصوصی مشغول به کار شوید. به یاد داشته باشید چیزهایی را که به طور معمول جنایی هستند، مانند قتل یا سرقت بیشتر با آن مرتبط هستند. استفاده از این حرکات فقط در شرایط زیر قابل قبول است:

یک شغل دولتی که برای انجام دادن این ماموریت ها طراحی شده باشد.
دفاع شخصی
خانواده شما مورد حمایت دولت باشد.

 

 

8- این یک کار جدی است، اما ممکن است در بعضی مواقع چنین نباشد، مانند اینکه کار دومی در رزومه خود داشته باشید یا برای سرگرم کردن اطرافیان خود از این کار استفاده می کنید.

 

 

9- از آن لذت ببرید، اما به یاد داشته باشید که این یک کار بسیار جدی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی