آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

رازهای مبارزات روانی: جستحوی برد

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۳:۵۰ ب.ظ

 

جنگ روانی نیمی از بازی مبارزه است. هنوز بسیاری از رزمی کاران از این نکته غفلت می کنند و به آن توجه چندانی ندارند. در این بخش ما راههای کنترل ذهن در میدان مبارزه را به شما یاد می دهیم و 6 تکنیک پیشرفته برای استفاده از جنگ های روانی که ممکن است در میدان مبارزه، کوچه، خیابان یا زندگی روزمره شما روی دهند را آموزش می دهیم.


 

چگونه بازی را ببریم

چطوری می خواهید در هر وضعیتی که هستید احساس خود را کنترل کنید. هنگامی که در وضعیتی هستید که بر شما فشار شدیدی وارد می شود قبل از هر چیزی نفس عمیقی بکشید.زیرا با این کار می توانید عملکرد بهتر و بهینه تری از خود نشان دهید.

ذهن مانند زمینی است که در آن تمامی مبارزات را برده یا باخته ایم و این تنها میدان نبرد است که میتوان از آغاز تا پایان مبارزه آن را کنترل کنید. مهم این است که پس از این آموزش ها شما بتوانید خود را کنترل کنید و بهترین عملکرد را در میدان مبارزه داشته باشید.

اولا، در طول تمرین ذهن خود را با چالش های کوچک کنترل کنید. مانند زمانی که در ترافیک منتظر هستید یا در جمع خانواده حضور دارید. به زودی راه هایی را پیدا می کنید که از آنچه فکرش را می کردید آسان تر هستند.

 
آموزش شش تکنیک پیشرفته هنرهای رزمی

هنگامی که شما در جمع خانواده هستید ذهن خود را کنترل می کنید و احساسات خود را هدایت می کنید. پیدا کردن احساسات راه بسیار آسانی برای کنترل ذهن شما می باشد.

 
تکنیک شماره 1:

احساسات خود را ندیده نگیرید. حمله و تلاش برای شکست شما همیشه با حمله به هیجانات شما شروع می شود.سامورایی ها آن را به این معنی می دانند که عینیت در ریشه باقی می ماند و می گویند ذهن و دیگر ذهن.

 
تکنیک شماره2:

با یک لبخند جزئی حریف خود را گیج و به اشتباه بیندازید.اگر شما می دانید که او کاری را انجام نمی دهد این شک و ترس را کم کم به حریف خود تزریق کنید.

 
تکنیک شماره3:

وقتی که با یک حمله ذهنی مواجه شدید.خود را شبیه یک آینه ببینید و سعی کنید با هر تغییری که در موقعیت شما بوجود می آید ضربه ای را به او وارد کنید.با این کار روحیه او تضعیف می شود و کم کم سست می شود.

 
تکنیک شماره4:

سعی کنید از زبان بدن خود به خوبی استفاده کنید و جوری وانمود کنید که به طور مکرر قصد حمله به او را دارید و وقتی او گیج شد می توانید ضربه غافلگیر کننده ای به او بزنید.

 
تکنیک شماره5:

ذهن خود را متمرکز کنید.سعی کنید دو رنگ برای خود تعریف کنید.وقتی که رنگ قرمز است یعنی باید به شدت آماده باشید و احتمال حمله از طرف حریف وجود دارد.وقتی رنگ سبز است یعنی اینکه شما در خطر نیستید و می توانید به حریف حمله کنید.
تکنیک شماره 6:

شما قوی تر از آن چیزی هستید که فکر می کند.همیشه سعی کنید افکار مثبت را در ذهن خود بپرورانید. یا این کار شما قادر خواهید بود که به قدرت واقعی خود دست پیدا کنید

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی