آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

رازهای مبارزات روانی

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۳:۴۸ ب.ظ

 

بروس لی می گوید: در اختیار داشتن هر چیزی با ذهن شروع می شود. بسیاری از فیلسوفان باستانی مانند مانند سان تزو و مربیان مدرن مانند گرگ جکسون بر این عقیده اند که در مبارزات پیش از هر چیزی عامل روانی تاثیر دارد. اکثر کارشناسان بر این باورند که در مبارزات ها این ذهن شما است که تعیین می کند شما برنده یا بازنده شوید. جنگ روانی نیمی از مبارزه است. هنوز رزمی کارانی وجود دارند که یا به آن عقیده ندارند و یا آن را به کار نمی گیرند. هر مبارزه ای از دو بخش تشکیل شده است .یکی جنبه فیزیکی و حملات و حرکاتی است که شما انجام می دهید و دومی جنبه روانی آن مبارزه است.در این مقاله قصد داریم اهمیت این بخش از مبارزه را برای شما بازگو کنیم.


 

توسعه طرز فکر

افکار و احساسات هستند که باعث تولید رفتارهای فیزیکی ما می شوند. برخلاف باور رایج، در واقع شما می توانید در هر لحظه تعیین کنید که چه احساسی داشته باشید.کنترل احساسات خود یکی از مهارت های مهم در جهان است. زیرا اینکه چگونه فکر یا احساس می کنید به طور مستقیم بر عملکرد شما تاثیر می گذارد.آیا در میدان مبارزه یا یک نزاع خیابانی و یا حتی در زندگی روزمره خود می توانید احساسات خود را کنترل کنید؟

در اینجا با انجام دو تمرین ساده ولی در عین حال قدرتمند می توانید کنترل بیشتری بر روی روان خود داشته باشید.

 

تمرین1: هنگامیکه در مواجه با مشکلاتی قرار گرفتید که باعث ایجاد استرس و تنش در شما می شود آهسته و عمیق تر نفس بکشید. این کار به شما کمک می کند که در شرایط استرس زا بتوانید آرام باشید و خود را مدیریت کنید.

تمرین2: انسان های پر حرف و وراج را در دور و بر خود ساکت کنید تا بتوانید کنترل بیشتری بر محیط خود داشته باشید.این کار در سایر جنبه های زندگی هم می تواند کار ساز باشد.

برای توسعه این مهارت ها، باید هر روز به مدت 5 دقیقه و در 5 روز هفته در اتاقی آرام و بدون اینکه چیزی حواس شما را پرت کند به رنگ مورد علاقه خود نگاه کنید و به آرامی نفس بکشید. سعی نکنید که افکارتان به شما فشار وارد کنند بلکه در عوض اجازه دهید که افکارتان مانند یک پرنده به پرواز درآیند. به افکارتان توجه کنید و اجازه دهید همراه شما توسعه یابند. این کار شاید در ابتدا دشوار به نظر برسد زیرا افکار به طور خودکار از عادات بوجود می آیند.

هرچقدر بیشتر بر ذهن خود کنترل داشته باشید شما نیز قدرتمند تر خواهید بود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی