آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

چگونه یک رشته رزمی مناسب انتخاب کنیم

چهارشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۰۹:۰۶ ب.ظ

گاهی اوقات ممکن است در انتخاب رشته رزمی مناسب برای خود یا فرزندتان مردد شوید و نتوانید رشته ای  مناسب با روحیات و توان جسمی خود انتخاب کنید. برای انتخاب رشته رزمی مناسب باید ملاک هایی برای خود تعیین کنید .امیدواریم با خواندن این مقاله انتخاب رشته رزمی مناسب برای شما آسانتر شود.
 

1- تنظیم بودجه        

برخی از رشته های رزمی نیازمند هزینه اضافی برای تهیه لباس و تجهیزات مورد نظر برای آن رشته هستند. برای مثال در رشته بکس نیازمند دستکش ، کیسه بوکس و ضربه گیر و لباس متناسب با آن رشته هستیم در حالی که در رشته کاراته فقط به یک دست لباس سفید پنبه ای نیازمندیم

 

2- هدف خود برای ورود به رشته رزمی را تعیین کنید

معمولا افراد به 4 دلیل رو به ورزش رزمی می آورند که شامل :

A. برای رسیدن به تناسب اندام مناسب و سلامت روحی و بدنی

B. کمک گرفتن از رشته رزمی برای دفاع از خود

C. انتخاب یک رشته رزمی برای زنده نگه داشتن آن سبک از هنرهای رزمی

D. بردن جوایز و کسب  رتبه در رویدادهای ورزشی

 

3- برای انتخاب یک سبک از هنرهای رزمی تصمیم بگیرید

ممکن است که  بخواهید یک رشته رزمی سخت مانند کیک بوکسینگ و یا یک رشته  نیمه سخت مانند تکواندو و یا رشته رزمی نرمی مانند آیکیدو را انتخاب کنید. آیا می خواهید در داخل رینگ و به صورت انفرادی مبارزه کنید یا اینکه می خواهید هنر رزمی ای یاد بگیرید که بتوانید در زندگی خود و در مبارزات واقعی در کوچه و خیابان از آن استفاده کنید.

 

4- محدودیت های فیزیکی خود را مشخص کنید

اگر سن و سال شما زیاد است و بدن شما قابلیت انتعاف زیادی ندارد احتمالا ورزش رزمی ووشو برای شما مناسب نیست اما ممکن است تای چی انتخاب معقولانه ای باشد. بعلاوه رشته هایی مانند تکواندو و کاراته ممکن است برای کسانی که بنیه کوچکتری دارند مناسب باشد. به همین دلیل برای موفقیت در رشته های رزمی چینی کمتر بر قد یا وزن بدن رزمی کار تاکید می شود.

 

5- علایق فرهنگی خود را در نظر بگیرید

اگر شما به فرهنگ خاصی علاقه دارید با یادگیری هنر رزمی آن منطقه می توانید خود را به آن فرهنگ نزدیک تر کنید. در صورتی که شما روی این گزینه زیاد تاکید دارید می توانید به باشگاههای رزمی خاصی که علاوه بر آموزش آن هنر رزمی ،اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می دهند  و یا تحت نظر کسی که قبلا در آن منطقه بوده است آموزش ببینید.

 

6- زمان مورد  نظر برای شروع کار با رشته رزمی را مشخص کنید

قبل از اینکه در رشته مورد نظرتان ثبت نام کنید می توانید چند روزی به باشگاهی که هنر رزمی مورد نظر شما را آموزش می دهد بروید و از نزدیک نظاره گر تمرینات و مبارزات هنرجویان باشید. شاید دیدی که شما از آن رشته رزمی دارید با واقعیت خیلی متفاوت باشد.

 

7- مشخص کنید که سبکی که مورد نظر شما است با روحیه شما سازگاری دارد یا نه ؟

قبل از انتخاب رشته مورد نظر سعی کنید با افرادی مشورت کنید که شما را می شناسند و با روحیات شما آشنایی دارند و مدت زیادی است که مشغول انجام دادن آن هستند چون آنها اطلاعات زیادی در مورد آن رشته دارند و بهتر می توانند به شما کمک کنند.

 

8- در مورد مدارک و شایستگی مربی خود تحقیق کنید

سعی کنید در انتخاب مربی کمی وسواس به خرج دهید . چون مربی نقش بسیار تعیین کننده ای در موفقیت یا عدم موفقیت شما دارد. ببینید مربی شما چه مدارکی دارد و مدارک خود را در جاهای معتبر گرفته است و اینکه آیا مدرک مربیگری دارد یا نه ؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی