آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

پیروزی در درگیری خیابانی

چهارشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۰۹:۰۸ ب.ظ

چگونه یک مبارزه خیابانی را با استفاده از دفاع شخصی و روانشناسی مبارزه و آمادگی جسمانی ببریم

در یک ویدیوی قدیمی در اینترنت بیلی رابینسون خاطره ای از یک درگیری خیابانی در سالهای 1970 تعریف کرد که در آن با یک وزنه بردار قوی هیکل  و مشهور درگیر شده بود.بعد از اینکه بیلی رابینسون بارها او را زده بود وزنه بردار قوی هیکل از او پرسیده بود
چی باعث شده است اینقدر قوی باشی؟
بیلی رابینسون جواب داده بود: این من نیستم که قوی هستم اون تویی که هیچی نمی دونی!

نکته این داستان این است تا نشان دهیم که درگیری خیابانی بیشتر دانش و مهارت مفید است تا قدرت بدنی و تنومندی. و همین دلیل باعث شکست و یا پیروزی رزمی کاران در مبارزات خیابانی می شود.

تکنیک های دفاع شخصی چقدر مهم هستند؟

فاکتور های زیادی در تعیین شکست و یا پیروزی یک مبارزه ورزشی  دخیل هستند. آمادگی جسمانی شما در چه حد است، چگونه بر احساس ترس غلبه می کنید، بر روی چه تکنیک هایی مسلط هستد و ... اما در یک مبارزه دنیای واقعی، یعنی یک مبارزه خیابانی بدون قانون، دانش بر همه این فاکتور ها مقدم است.
مثال واضح این قضیه مجموعه مهارت های شماست.فرقی نمی کند که شما در رینگ و یا در یک تمرین دفاع شخصی در باشگاه باشید، باید مجموعه ای از تکنیک های مبارزه را بدانید تا بتوانید موفق شوید.اگر می خواهید شانس بردتان را بالا ببرید دانش کلید این معما خواهد بود.باید تعدادی از تکنیک های دفاع شخصی را مطالعه کنید و مطمئن شوید که این تکنیک ها در موقعیت پیش آمده برای شما، کارا خواهند بود.سپس شما باید این تکنیک ها را به صورت یکپارچه در آورید تا به راحتی بتوانید از یک تکنیک سریعا تکنیک بعدی را اجرا کنید و ...
هر چقدر تکنیک های دفاع شخصی شما بهتر باشد و شما بهتر بتوانید آنها را با هم ترکیب کنید در مبارزه بهتر خواهید بود.برای بسیاری از مردم، این نوعی از دانش است با نام هنر های رزمی.

متاسفانه همین مردم بسیاری اوقات در مبارزات شکست می خورند. آیا این دین معنی است که مهارت انها در اجرای تکنیک ها کم است  و یا دانش آنها کافی نیست؟ شاید هر دو، اما به همان اندازه احتمال دارد که آنها به آن مقدار کم که می دانند بسیار چسبیده اند و در مورد فیتنس و روانشناسی مبارزه نمی دانند و همین باعث باخت آنها در رینگ و خیابان می شود.


اهمیت روانشناسی مبارزه و تمرینات بدنی

یک چیزی که هنر جو های دفاع شخصی اکثرا فراموش میکنند اهمیت تمرینات قدرتی و استقامتی است. گاهی فکر می کنند این تمرینات اضافی هستند یا چیزی که خوب است اما بر روی مهارت شما تاثیر کمی دارد.مشکل این طرز تفکر ، و بی توجهی به تمرینات قدرتی این است که این گونه افراد نمی دانند تمرینات واقعا چه هستند و برای چه مفید هستند.
تمرینات قدرتی و فیتنس برای رزمی کاران، باعث بهبود یادگیر آنان از هنر های رزمی می شود مهم نیست شما چه رشته ای کار می کنید ضربات بلند تکواندو می زنید و یا تکنیک های پرتابی آیکیدو را اجرا می کنید و یا فقط دفاع شخصی تمرین می کنید در هر صورت تمرینات قدرتی باعث اجرای روانتر و آسانتر و همچنین یادگیری بهتر تمرینات می شود.

رزمی کاران همچنین نقطه کور دیگری هم دارند آن هم روانشناسی مبارزه است.بیشتر رزمی کاران به محیط کنترل شده و امن سالن های ورزشی عادت می کنند و در جریان یک مبارزه واقعی ، از ترسی که بر آنان چیره شده بهت زده و فلج می شوند آنهم در زمانی که واقعا به هنر رزمی خود نیاز دارند. این مسئله هم برای هنرهای رزمی ورزشی و هم برای دفاع شخصی صادق است.
تحقیقات فراوانی بر روی مردم انجام شده است تا واکنش طبیعی  مردم در زمان درگیری و خشونت معلوم شود.تعدادی از متخصصان دفاع شخصی نتایج این تحقیقات را مبنای کل سیستم مبارزه خود قرار داده اند. اگر رزمی کاری در یک مبارزه به دلیل ترس و یا فلج شدن موقتی کتک بخورد تنها کسی را که باید سرزنش کند خودش است که به اندازه کافی در مورد این مسئله اطلاع ندارد.هر رزمی کاری باید پاسخ های اتوماتیک بدن انسان به شرایط متفاوت را بداند و همچنین قادر به کنترل این حالات باشد تا بتواند به بهترین شکل در شرایط استرس کار کند.

فاکتور اصلی که رزمی کاران را در مبارزه از دیگران تفکیک میکند دانش است.دانش دفاع شخصی، اطلاع از تمرینات پایه قدرتی و روانشناسی مبارزه و تعدادی چیزهای دیگر که باعث تمایز او از دیگران می شود.
و دانش چیزی است که دیگر حریفان و یا مهاجمان ندارند و همین باعث شکست و کتک خوردن آنها می شود.پس قبل از هر مبارزه ای ار خود بپرشید کدام یکی من هستم؟ فردی با دانش و یا فردی بدون اطلاع.
کاری کنید که ذره به ذره به دانش خود اضافه کنید تا در وقت مورد نیاز بهترین باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی