آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

10 راه برای جلوگیری از افزایش وزن

دوشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱ ق.ظ

به یاد داشته باشید که اجتناب از افزایش وزن به مراتب ساده تر از کاهش وزن است. به همین دلیل در این مقاله 10 راه مفید و سالم برای جلوگیری از افزایش وزن را به شما معرفی می کنیم.

 
دور ریختن تنقلات
خوردن بیش از حد تنقلات در اکثر افراد منجر به اضافه وزن می شود. اگر سن کمی دارید ممکن است که هر روز عادت به خوردن فست فود داشته باشید. اما به مرور زمان که سن شما بالاتر می رود، سازگاری شما نسبت به این غذاها نسبت به اول کمتر می شود. ساده ترین راه اجتناب از خوردن تنقلاتی است که خارج از خانه  تهیه می شوند.

 

بیشتر بنوشید
مایعات می توانند تفاوت بزرگی در وزن ایجاد کنند. اما اغلب اوقات مردم در رژیم غذایی که می گیرند فقط بر روی مواد غذایی که مصرف می کنند تمرکز می کنند و اهمیتی به نوشیدن مایعات نمی کنند. نوشیدنی های الکلی کالری خیلی زیادی دارند به همین دلیل از خوردن آن ها اجتناب کنید، نوشیدنی های دیگری مانند آبمیوه ها و شیر به نسبت کالری کمتری دارند. به یاد داشته باشید که آب بهترین نوشیدنی برای کاهش وزن است که کالری ندارد.

خوردن آب قبل از صرف غذا راه خوبی برای مقابله با پرخوری شما می باشد. با نوشیدن آب معده شما تا حدودی پر می شود و باعث می شود که غذای کمتری بخورید. همچنین این کار آب مورد نیاز بدن شما را نیز تامین می کند و احساس تشنگی را در شما از بین می برد.

 

وعده های غذایی را حذف نکنید
سعی کنید یک یا دو میان وعده کوچک در بین روز داشته باشد تا در وعده های دیگر کمتر بخورید. اگر یک وعده غذایی را حذف کنید و فاصله طولانی بین غذا خوردن شما بیفتد، سرعت سوخت و ساز بدن شما کاهش می یابد و انرژی زیادی در بدن شما باقی نمی ماند.

 این کار به این معنی است که وقتی غذا نمی خورید، چیزی برای سوختن و تبدیل آن به انرژی وجود ندارد. این کار می تواند در دراز مدت باعث افزایش وزن شود. حذف وعده های غذایی موجب گرسنگی شدید می شود، که باعث پرخوری شما و انتخاب غذاهای ناسالم دیگر می شود.

 

بهبود وضعیت آشپزی خود
مواد غذایی پخته شده در منزل بسیار سالم تر از مواد غذایی بیرون از خانه مانند رستوران ها، ساندویجی ها و فست فودها می باشد. در تهیه غذاهایی که در بیرون از خانه درست می شوند فقط بر روی طعم و مزه آن تمرکز دارند و برایشان مهم نیست که چقدر نمک، شکر و یا چربی دارد. پخت و پز در آشپزخانه خود به شما این امکان را می دهد که بر آنچه درست می کند کنترل داشته باشید و بتوانید غذاهای سالم تری درست کنید.

همچنین یادگیری پخت و پز می تواند برای شما صرفه اقتصادی هم داشته باشد. پس سعی کنید هرچه زودتر آشپزی را یاد بگیرید تا از مزایای سلامتی و مادی آن بهره مند شوید.

 

ایجاد انگیزه توسط دیگران
داشتن افرادی که قبلا این راه را طی کرده اند و توانسته اند در این  راه موفق باشند در اطراف شما مفید می باشد. این کار باعث می شود که شما با دیدن آنها تشویق شوید و انگیزه بیشتری برای ادامه داشته باشید. ورزش بیشتر را به عنوان یکی از عادت های روزانه خود در بیاورید. اگر با دوستان خود به رستوران رفتید و آن ها غذاهای پرچرب مانند همبرگرسفارش می دهند، شما به یک سالاد ساده اکتفا کنید.

 

زیاده روی نکنید
خود را از تمام مواد غذایی محرو نکنید. بدن شما به انواع مواد غذایی نیاز دارد، به همین دلیل نباید در گرفتن رژیم غذایی زیاده روی کنید و خوردن یک نوع ماده غذایی را از زنجیره غذایی خود حذف کنید. به جای این کار سعی کنید کالری هایی که می خورید را محاسبه کنید تا کالری اضافی وارد بدن شما نشود.

 

مصرف قند خود را کاهش دهید
شکر در بسیاری از مواد غذایی وجود دارد. مصرف زیاد شکر یکی از مهمترین عوامل چاقی می باشد و مصرف بیش از اندازه آن خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت نوع دو و پوسیدگی دندان را بالا می برد. بنابر این سعی کنید به جای قند فرآوری شده از قند طبیعی موجود در مواد غذایی استفاده کنید.

 

ورزش بیشتر
سوزاندن کالری بیشتر به معنای کاهش وزن بیشتر می باشد. برای جلوگیری از اضافه وزن بیشتر در بلند مدت، سعی کنید کالری های اضافی خود را با ورزش و تحرک بدنی در طول روز بسوزانید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی