آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

من می توانم بهانه های شما را برای اینکه چرا امروز وقت کافی برای ورزش کردن ندارید را حدس بزنم( از اینکه متاهل هستم، کار می کنم، به خاطر مراقبت از بچه هایم وقت ندارم و..). نکته این است که اگر شما بخواهید بهانه های زیادی وجود دارد. آیا شما به دنبال بهانه هایی هستید که امروز آن را توجیه کنید و فردا حسرت آن را بخورید؟ همیشه زمانی برای ورزش وجود دارد اما شما باید برای پیدا کردن آن تلاش کنید.
 

1- هر روز 15 دقیقه زودتر بیدار شوید
من می دانم که 15 دقیقه خواب کمتر، زمان زیادی است به خصوص در صبح، اما آنچه مهمتر است: دستیابی به اهداف تناسب اندام خود با 15 دقیقه خواب کمتر است. در طول این 15 دقیقه شما می توانید 5 دقیقه حرکات کششی برای بیدار شدن ماهیچه ها و 10 دقیقه به پیاده روی اختصاص دهید. مسلما این یک تمرین کامل نیست اما می تواند یک شروع امیدوار کننده باشد.

 

 

2- خاموش کردن تلویزیون
برای بسیاری از افراد زمان کاری از 9 صبح تا 5 بعد ازظهر می باشد. بهترین زمان برای ورزش کردن بعد از اتمام کار است. می دانیم که این کار چندان آسانی نیست، به خصوص اگر بچه ها در خانه در کنار شما باشند، یا شما در حال استراحت روی نیمکت دراز کشیده باشید و مشغول تماشای تلویزیون باشید و یا اینکه سرگرم پخت و پز باشید.

آیا بعد ازظهر خود را صرف دیدن برنامه مورد علاقه تان در تلویزیون می کنید؟ می توانید آن را ضبط کنید و شب به آن نگاه کنید. آیا باید در درس بچه هایتان به آن ها کمک کنید؟ به آنها بگویید که بیشتر روی درسشان تمرکز کنند و کمک به آنها را به بعد از ورزش خود موکول کنید. آیا شما باید آشپزی کنید؟ می توانید شب قبل آن را درست کنید.

 

 

3- تنظیم یادآوری بر روی گوشی خود
گاهی اوقات به علت مشغله کاری که دارید ممکن است که زمان ورزش خود را فراموش کنید. از قبل تاریخ و زمانی که می خواهید ورزش کنید در گوشی خود در قسمت یاد آورها تنظیم کنید. این کار به شما کمک می کند که هر روز به طور منظم مشغول تمرین باشید و از فراموش کردن آن هراسی نداشته باشید. همچنین شما می توانید از این یادآورها برای ارزیابی خود در یک دوره زمانی استفاده کنید.

 

 

4- تقسیم تمرین خود به جلسات کوچکتر  
لازم نیست که هر روز به طور متوالی 45 دقیقه مدام ورزش کنید. اگر احساس می کنید 45 دقیقه خیلی زیاد است می توانید آن را به 3 جلسه 15 دقیقه ای تبدیل کنید. می توانید 15 دقیقه اول را در صبح و بعد از بیدا شدن از خواب انجام دهید، 15 دقیقه دومی را در بعد از ظهر و 15 دقیقه آخر را در آخر وقت انجام دهید. همچنین می توانید 10 دقیقه را در صبح و 30 دقیقه را در بعداظهر انجام دهید. می توانید هر ترکیب دیگری با توجه به وضعیت خود انتخاب کنید.

 

 

5- چیزی را که دوست دارید انجام دهید
این کار به 2 دلیل مهم است، اول اینکه اگر زمانی که در خانه یا باشگاه مشغول کار هستید و احساس بی حوصلگی می کنید، سعی می کنید که آن را به زمان دیگری موکول کنید و برای انجام دادن آن بهانه می آورید. نکته دوم این است که کاری که شما آن را دوست داشته باشید و برای انجام آن انگیزه داشته باشید آن را ادامه خواهید داد و به نتایج خوب آن دست خواهید یافت.

دیدن DVD های آموزشی تنها راه برای ورزش کردن نیست، شما می توانید به انجام رقص زومبا، پیلاتیز و یا یوگا بپردازید.

 

 

6- آین کار آسانتر از آن است که شما فکر می کنید
آیا تلاش برای پیدا کردن 30 دقیقه وقت در روز برای ورزش کردن امکان پذیر نیست؟ می توانید 10 دقیقه از وقت تان را در صبح و 20 دقیقه دیگر را در بعداظهر به آن اختصاص دهید. تقویم خود را باز کنید و برنامه زمانی خود را برای 2 هفته آینده تنظیم کنید، انجام این کار تنها 5 دقیقه زمان می برد. اگر به کار خود علاقه مند باشید می توانید بسیاری از موانع پیش رو را برطرف کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی