آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

ممکن است هر تمرینی که انجام می دهید درست به نظر برسد، اما به دلایلی شما نمی توانید وزن خود را کاهش دهید. اگر هر چه تلاش می کنید که وزن خود را کم کنید اما به نتیجه نمی رسید شاید به این دلیل باشد که تمرینی را اشتباه انجام می دهید.
دلایل زیادی برای توقف کاهش وزن وجود دارند، از طریق لیستی اشتباهات ساده ای که در تمرین کردن دارید را چک کنید.

 

 

برای هر تمرین تلاش زیادی انجام دهید
این ممکن است ظاهرا درست به نظر برسد: درتمرین سخت تر، کالری بیشتری می سوزانید و وزن بیشتری از دست می دهید. اگرچه تا حدی این مفهوم حقیقت دارد، اما واقعیت این است که با این تفکر احتمالا شما از چربی برای سوخت موثر استفاده می کنید.

در ورزش با شدت متوسط شما احساس می کنید که سخت کار می کنید، اما شما هنوز می توانید در هنگام ورزش صحبت کنید و نفس تان بند نمی آید.

در فعالیت های شدید شما نمی توانید که صحبت کنید و سرعت تنفس شما تند تر می شود. بله شما کالری بیشتری در حین انجام فعالیت های شدید می سوزانید، اما در درجه اول کربوهیدرات از دست می دهید.

در فعالیت های متوسط درصدی بیشتری از چربی را می سوزانید و می توانید به بدن برای سوزاندن چربی موثر آموزش دهید. همچنین ضربان قلب شما را بیشتر می کند که ممکن است ساعت متابولیسم بدن بعد از ورزش افزایش یابد.

 

تمرین در زمانی که بدن بدون آب است
تمرین در زمانی که بدن شما دچار کم آبی است، حتی 1 تا 2 درصد، می تواند به شدت به شما ضربه بزند. زمانی که شما دچار کم آبی هستید ورزش کنید، اگر ورزش شما زیاد سنگین هم نباشد ماهیچه های شما احساس خستگی می کنند. نمی توانید مثل قبل وزنه ها را بالا ببرید و یا بر روی تردمیل راه بروید، به همین دلیل زودتر از حالت طبیعی خود از تمرین کردن دست بر می دارید.

همیشه اطمینان حاصل کنید که بدن شما دچار کم آبی نیست، بخصوص قبل از تمرین. در حالت طبیعی رنگ ادرار شما زرد کمرنگ می باشد. سعی کنید در حین تمرینات مایعات بنوشید.

 

تنها انجام یک نوع ورزش
شما باید انواع مختلفی از تمرینات را انجام دهید. اگر شما تنها یک نوع فعالیت انجام دهید، نمی توانید بدن خود را با روش های مختلف به چالش بکشید. با استفاده از تنوع تمرینات می توانید شدت و کار عضلات مختلف را تغییر دهید. چند نمونه از فعالیت ها برای اضافه کردن به برنامه خود عبارتند از:

اضافه کردن قدرت. با انجام این کار شما می توانید وزنه های متفاوتی را بلند کنید.
 

زومبا یا کلاس های رقص دیگر می توانند به شما برای انجام دادن یک تمرین بزرگ قلبی کمک کنند.
 

اگر شما در حال انجام ورزش های مانند دو میدانی یا دوچرخه سواری هستید سعی کنید بعضی اوقات شنا هم بکنید. شنا یک ورزش تمام بدن است به طوری که تمام عضلات شما هنگام شنا مشغول به فعالیت می شوند.
 

ایجاد وقفه در بین تمرینات به تواند به تنظیم و بالا بردن ضربان قلب شما کمک کند.
 

پیدا کردن کسانی که به ورزش هایی مانند بسکتبال، فوتبال، تنیس و یا سایر ورزش هایی که چند با در هفته علاوه بر تمرین به آن ورزش هم مشغول هستند.
 

 

خوردن اضافی به دلیل ورزش زیاد
ورزش به معنای از دست دادن وزن است. انسان به طور طبیعی کالریی که می سوزاند را دوباره می خواهد که به دست بیاورد. به طور طبیعی وقتی شروع به ورزش بیشتری می کنیم اشتهای ما هم بالا می رود. اگر شما در حال کم کردن وزن خود هستید، وقتی که در سالن ورزشی سخت تمرین می کنید به این معنی نیست که بعد از آن می توانید هر غذایی که دوست دارید می توانید بخورید. رژیم غذایی اگر نقش بیشتری از ورزش در کاهش وزن نداشته باشد مطمئنن نقش کمتری ندارد.

اگر احساس می کنید ورزش زیادی می کنید اما وزن شما کاهش نمی یابد، مصرف مواد غذایی خود را بررسی کنید.  برای کمک بیشتر می توانید با یک متخصص تغذیه مشورت کنید.

 

نتیجه گیری
اگر احساس می کنید که از اهداف خود برای کاهش وزن دور شده اید، ممکن است به دلیل اشتباهات ساده شما در هنگام ورزش کردن باشد. سعی کنید که با شدت متوسطی تمرین خود را انجام دهید. انجام این کار می تواند به از دست دادن وزن شما کمک کند.

سعی نکنید که فقط یک تمرین خاص را برای کاهش وزن خود انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که در طول ورزش بدن شما آب کافی در اختیار دارد. کم آبی بدن می تواند در کارکرد عضلات تاثیر بگذارد. مواد غذایی که مصرف می کنید را برسی کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی