آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

کاردیو برای کاهش وزن

جمعه, ۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۰۶ ب.ظ

اگر شما در حال تلاش برای کاهش وزن هستید، ورزش های کاردیو یکی از بهترین گذینه ها برای کاهش وزن می باشند. مشکل است که بگوییم تمرینات کاردیو به چه مقدار و چگونه باید انجام شوند. اولین گام برای برنامه ریزی یک برنامه ورزشی این است که آنچه که با بدن شما سازگاری دارد را انجام دهید.
 

چگونه کاردیو به کاهش وزن کمک می کند. به احتمال زیاد می دانید که اگر میزان کالری سوزانده شده توسط شما بیشتر از کالری باشد که می خورید، کاهش وزن پیدا می کنید. بهترین راه برای انجام این کار انجام ترکیبی از تمرینات کاردیو ، تمرینات قدرتی و یک رژیم غذایی سالم می باشد. قلب یک جزء کلیدی است به این دلیل که :

 

سوزاندن کالری بیشتر در یک زمان. افزایش ضربان قلب به این معنی است که خون شما بیشتر پمپاژ می شود و این باعث می شود که تنفس تان سخت شود و عرق کنید تا بتوانید کالری بسوزانید.
 

شما به راحتی می توانید سوزاندن کالری مصرفی را افزایش دهید. بوسیله ورزش های کاردیو ، با تغییرات کوچک می توانید مقدار بیشتری کالری بسوزانید، مانند: دویدن، دراز و نشست، کوهنوردی و..
 

 

کمبود کالری خوراکی را اضافه می کند. سوزاندن کالری با ورزش به این معنی است که شما دیگر لازم نیست که مقدار زیادی از کالری را از رژیم غذایی خود حذف کنید.
 

شما می توانید در هر روز هفته آن را انجام دهید. با تمرینات قدرتی عضلات شما برای بازیابی و رشد خود نیاز به استراحت دارند. اما تمرینات کاردیو را می توان بدون نگرانی خاصی در هر روز از هفته انجام دهید.
 

 

چقدر تمرین کاردیو نیاز دارید
شما می دانید کاردیو برای کاهش وزن مهم است، اما برای کاهش وزن به چه مقدار تمرین نیاز دارید؟

تخمین آن سخت است که بدانید چقدر ورزش برای کاهش وزن نیاز دارید. کالج آمریکایی پزشکی ورزشی و همچنین انجمن قلب آمریکا توصیه می کنند که در اغلب روزهای هفته حدود 60 دقیقه به تمرین سخت با شدت بالا بپردازید. اما واقعیت این است که مقدار مورد نیاز برای قلب شما با قلب یکی دیگر متفاوت می باشد و این به عوامل زیر بستگی دارد:

چه مقدار کالری می خورید
ورزش شما چقدر سخت است
 سوخت و ساز بدن، سن و جنسیت شما
سطح تناسب اندام شما
درصد چربی بدن شما و وزن شما
برنامه ورزش شما

 

 

نکاتی برای برنامه ریزی یک برنامه ورزشی کاردیوی موثر وجود دارند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

اگر شما یک مبتدی هستید، 3 تا 4 روز تمرین در هفته شروع خوبی برای شما می باشد.
هر هفته 30 تا 45 دقیقه به زمان تمرین خود اضافه کنید.
همانطور که شما قوی تر می شوید، سعی کنید به فاصله یک بار در هفته برای کمک به استقامت و سوزاندن کالری بیشتر آموزش ببینید.
زمان را به 5 تا 6 روز تغییر دهید، و حال که پیشرفت قابل ملاحضه ای کرده اید، سعی کنید که سخت و متفاوت تر از قبل کار کنید.

 

می توانید اطلاعات بیشتری در مورد سطوح مختلف چربی سوزی و ورزش های کاردیو را یاد بگیرید.با استفاده از نکاتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم می توانید برنامه ریزی خوبی برای خود ترتیب دهید. ورزش ها و تمرینات کاردیو به ما کمک خواهند کرد که وزن خود را کاهش دهیم. اما اگر این تمرینات با رژیم غذایی کم کالری ترکیب شوند موثرتر خواهند بود.

 

برای ساخت عضله به چقدر تمرین کاردیو نیاز داریم؟
هیچ کس نمی خواهد که هنگام کاهش وزن عضلات خود را نیز از دست دهد. ممکن است فکر کنید که برای بدست آوردن عضله نیازی نیست که ورزش های کاردیو را انجام دهید. اما ورزش های کاردیو تنها برای از دست دادن وزن نیستند. این ورزش ها به سلامت قلب و ریه کمک می کنند و باعث می شوند که شما احساس سلامتی و تندرستی کنید. اگر هدف شما بدست آوردن عضله می باشد حداقل سه جلسه 20 دقیقه ای در هفته به تمرین شدید روی عضلات خود بپردازید. این کار به شما کمک می کند بدون سوختن بیش از حد کالری به مزایای آن دست یابید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی