آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

چرا باید رژیم غذایی نداشته باشیم؟

جمعه, ۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۰۹ ب.ظ

بیشتر زنان در زندگی خود به علت تناسب اندام نا مناسبی که دارند مجبور به رعایت رژیم غذایی می شوند. اما تحقیقات نشان می دهد که این رفتار معمول ممکن است عوارض جانبی خطرناکی در دراز مدت داشته باشد. یک مطالعه جدید از دانشگاه ایالتی فلوریدا نشان داد که یک زن جوان که برای اولین بار شروع به رژیم غذایی می کند، بیشتر احتمال دارد که در مراحل زندگی خود دچار مشکلات سلامتی شود.
 

محققان با تحقیق بر روی بیش از 2000 زن دریافتند که رژیم غذایی در طول چند سال عوارضی بر روی آنها داشته است. بعد از این تحقیق، محققان مشخص کردند که سن آغاز رژیم غذایی در زنان، پیامدهای سلامتی منفی را نشان خواهد داد: یک زن جوان پیش از شروع تلاش برای کاهش وزن، بیشتر احتمال دارد که از الکل و نوشیدنی های الکلی استفاده کند، به طوری که پس از مصرف ، دچار استفراغ های شدیدی می شوند که منجر به کاهش وزن می شود. اما به یاد داشته باشید که این روش بسیار خطرناک و مضر می باشد. وقتی که استفراغ می کنید بدن شما بیشتر آب خود را از دست می دهد و این کمبود آب باعث ایجاد صدمات جبران نا پذیری به شما می شود.

 

این واقعیت که رژیم غذایی در دراز مدت باعث چنین مشکلاتی می شود کمی ترسناک است. پس به جای آنکه ذهن و حواس خود را بر روی مضرات رژیم های غذایی متمرکز کنید بهتر است در شیوه زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید تا سلامت عمومی شما تضمین شود. این روند در رسیدن به وزن متعادل به شما کمک می کند. به عنوان مثال، دریابید که خوردن سبزیجات بیشتر، آگاهانه مصرف کردن وعده های غذایی خود، بهترین کمک و راه رسیدن زنان به تناسب اندام به روش صحیح و سالم  در هر سنی که باشند می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی