آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

مواد غذایی سالم برای کاهش چربی دور شکم

جمعه, ۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۰۸ ب.ظ

ا توجه به اطلاعات منتشر شده توسط یاهو در ماه گذشته  کلمه "کاهش چربی شکم" 580 درصد افزایش یافته است. چه چیزی باید در مورد رژیم های غذایی بدانیم؟
این واقعیت وجود دارد که چیزهای که در گندم و نان وجود دارند باعث می شود قند خون بالا برود. درحقیقت  قند موجود در دو عدد نان کامل برابر است با 2 قاشق چای خوری شکر که مصرف آن باعث افزایش قند خون می شود.

 

اگر جوان هستید و دیابت ندارید، ممکن است که به قند خون خود چندان اهمیت ندهید.  اما اگر شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن هستید، چیزهایی که هنگام شروع باید به آن ها توجه کنید این است که قند خون بالا باعث تحریک انسولین می شود که منجر به جمع شدن چربی در دور شکم می شود. در پر فروشترین کتاب "شکم و گندم" که توسط "ویلیام دیویس" که متخصص قلب و عروق می باشد توضیح می دهد که خوردن گندم نه تنها می تواند پاسخ به انسولین را تحریک کند بلکه باعث ذخیره سازی چربی درون شکمی می شود و همچنین باعث تحریک اشتها می شود که منجر به بیشتر خوردن شما می شود.

 

"ویلیام دیویس" با دیدن این اثرات شگفت زده می شود و برای کاهش چربی دور شکم، گندم را از  دوره غذایی بیماران خود حذف می کند. اما فواید حذف گندم در این مقیاس محدود نمی باشد. چربی دور شکم باعث التهاب و علائم التهابی غیر طبیعی می شود که زمینه ساز ابتلا به دیابت است. همچنین باعث فشار خون بالا و بیماری های قلبی می شود. از دیگر عوارض چربی های درون شکمی می توان به زوال عقل، روماتیسم مفصلی و سرطان روده بزرگ اشاره کرد. قطع مصرف گندم هم می تواند علائم و نشانه های بازگشت اسید به مری و سندرم روده تحریک پذیر را بهبود بخشد.

 

دیویس که به هزاران نفر رژیم غذایی بدون گندم داده است و نتایج مفید آن برای کاهش وزن را مشاهده کرده است می گوید که به سازمان بهداشت آمریکا (FDA) پیشنهاد داده است که بر روی تغییرات ژنتیکی بر روی دانه های گندم بپردازند تا بتوانند دانه هایی تولید کنند که مضرات کمتری برای بدن داشته باشند.

حال این سوال پیش می آید که آیا واقعا قطع مصرف گندم راه خوبی برای کاهش وزن می باشد؟ نظر شما چیست...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی