آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

هنگامی که شما در حال تلاش برای کاهش وزن هستید، مهم است که یک روش سریع و سالم را برای خود انتخاب کنید. رعایت رژیم غذایی که برای خود تعیین کرده اید همیشه آسان نیست. در این مقاله به برسی 5 روش کاهش وزن که برای شما خطرناک هستند و باید از آن ها دوری کنید می پردازیم.
 

حذف کامل یک گروه غذایی
حذف یک گروه غذایی ممکن است به سوء تغذیه منجر شود و باعث میل شدید شما به آن نوع غذایی شود. به جای اینکه بگوییم تمام کربو هیدرات ها را حذف کنید، بر روی غلات سبوس دار و حبوبات تمرکز کنید. معمولا خوردن بعضی از غذاها باعث ایجاد چربی در دور کمر می شود. برای جلو گیری از این کار می توانید در غذایی مانند ماکارونی از رشته فرنگی گیاهی که کربن کمتری دارد استفاده کنید.

 

انجام تمرینات قلبی
اگر شما بر روی تردمیل کار می کنید و هرگز دمبل را بلند نکرده اید، یکی از مهمترین قطعات پازل تناسب اندام را از دست داده اید.این کار نه تنها باعث تناسب اندام می شود بلکه مفاصل آسیب دیده را نیز تقویت می کند و باعث حذف حجم ماهیچه ای شده و سوخت و ساز بدن را نیز افزایش می دهد. سعی کنید از کفش های کتانی و سبک برای انجام ورزش استفاده کنید.

 

ورزش با معده خالی
اگر شما به طور منظم و بدون غذا خوردن ورزش می کنید، باید در انجام این کار تجدید نظر کنید. هنگامی که شما در حال گرسنگی ورزش می کنید، تحقیقات نشان داده است که شما کالری عضلات و ماهیچه ها را می سوزانید نه چربی های اضافه را. سعی کنید که قبل از ورزش از یک وعده غذایی سبک استفاده کنید.

 

کم خوابی
بریدن از وقت خواب برای انجام دادن ورزش بی معنی است. اما اگر شما در حال کم کردن وزن هستید می توانید از کارهای و چرت زدن های اضافی خود کم کنید. شما برای انجام ورزش نیاز به انرژی اضافی دارید. علاوه بر این، کم خوابی می تواند بر توانایی بدن شما برای کاهش وزن تاثیر بگذارد. همچنین خواب بیش از حد "گرلین" که هورمون ترشح کننده اشتها می باشد را افزایش  می دهد. پس سعی کنید در تعادل باشید و در خواب خود افراط یا تفریط نکنید.

 

حذف وعده های غذایی
قطع کالری کلید کاهش وزن است، اما حذف وعده های عذایی می تواند بر روی سوخت و ساز بدن شما اثرات مخربی داشته باشد. هنگامی که مدت طولانی غذا نمی خورید، بدن واکنش نشان می دهد و سرعت سوخت و ساز را کاهش می دهد و در تلاش شما برای کاهش وزن وقفه ایجاد می کند. اگر برنامه زمانی شما بیش از حد شلوغ است  و نمی توانید یک وعده کامل غذایی بخورید، تنقلات کوچک را در کیف خود همرا داشته باشید تا  سرعت سوخت و ساز بدن خود را خفظ کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی