آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

نگرش مثبت برای کسب کمربند مشکی

سه شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹ ق.ظ

آموزش هنرهای رزمی می تواند بسیار چالش انگیز باشد. این یک فرآیند طولانی می باشد که نه تنها شامل یادگیری روش های مبارزه می باشد بلکه به یادگیری زبان بدن، تنفس، و حرکت  نیز کمک می کند که شامل دو فرآیند فیزیکی و روانی می باشد. انجام تمرینات زیاد و سنگین، قدرت بدنی، استقامت و انعطاف پذیری لازم برای رسیدن به کمربند سیاه را به شما می دهد. در بسیاری از رزمی کاران، فرآیند های روانی نیز به چالش کشیده می شوند. هر کسی می تواند به کمربند مشکی دست یابد، البته به شرطی که روشی درست و منظم را برای یادگیری انتخاب کند.

 

اکثر مردم تا زمانی که با یک چالش بزرگ دست و پنجه نرم نکنند به محدودیت های خود توجه نمی کنند. حتی چالش های مهمی مانند رسیدن به کمربند سیاه اگر چشم انداز و دید خوبی به آن نداشته باشیم کاری فوق العاده دشوار می باشد. به نظر شما کدام سخت تر است: یادگیری ضربات مشت، ضربات پا و گلاویز شدن به طور متمرکز یا تمرین راه رفتن برای کسی که بر اثر یک تصادف فلج شده است؟

داشتن افکار مثبت به ما کمک می کند که بتوانیم بر بیشتر موانع غلبه کنیم، در حالی که افکار منفی مانع رسیدن شما به هدفتان می شود. در این جا چند نمونه را برای شما مثال می آوریم:

 

به علت یک بیماری نادر مادرزادی، "کایل مینارد" با نقص عضو متولد شد. اندام های او از آزنج و زانو به پایین قطع شده بودند. با وجود نداشتن دست و پا، او نگذاشت که این وضعیت در رسیدن به هدفی که در زندگی دارد تداخل ایجاد کند. او آموخت که چطوری غذا بخورد، چگونه بنویسد و چگونه تایپ کند. در نوزده سالگی در مدرسه توانست رتبه اول کشتی را کسب کند. بعد از آن یک رکورد جهانی جدید در وزنه برداری ثبت کرد. آقای مینارد نمونه ای از کسانی است که محدودیت های فیزیکی او نتوانستند که در رسیدن به هدفش مانعی ایجاد کنند.
 

 

"آرمسترانگ "، دوچرخه سوار افسانه ای در سال 1996 دچار بیماری سرطان بیضه شد. مانند بسیاری از بیماران سرطانی، برای درمان آن به عمل جراحی و شیمی درمانی رویی آورد. با این حال او نه تنها در مسابقات توردو فرانس در سال 1999 به پیروزی رسید بلکه در 7 مسابقه پیاپی دیگر نیز به مقام قهرمانی رسید.
 

 

"سوزان بوچر" یکی از معروفترین ورزشکاران آلاسکا بود. او در مسابقاتی که تا آن زمان فقط مردها انجام می دادند شرکت کرد و توانست موفق به کسب طولانی ترین مسافت با سورتمه در جهان شود. او توانست بر مشکلاتی از جمله: شرایط خسته کننده، دمای پایین، طوفان های برف ، یخچال های یخی و حیات وحش خطرناک آن غلبه کند و مسافت بین انکوریج تا آلاسکا را که 1730 کیلومتر بود را بدون مشکل بپیماید. او با توجه به بیماری هایی که داشت توانست در طول عمر خود به 17 مقام قهرمانی دست پیدا کند و به دلیل مبارزه با بیماری خود نشان شجاعت دریافت کرد.
 

در طول پیاده روی معمول در سال 2003، "آرون رالستون" ناگهان پایش لیز خورد و به ته دره ای سقوط کرد و دستش بین یک تخته سنگ بزرگ گیر کرد. پس از شش روز گیر افتادن در بین سنگ ها، او برای نجات خود مجبور شد که با استفاده از چاقوی نه چندان تیزی که داشت بازوی خود را قطع کند و پس از 10 کیلومتر پیاده روی توانست خود را به یک منطقه مسکونی برساند. این داستان فوق العاده ای از بقا نشان می دهد که یک فرد با انگیزه، برای رسیدن به هدف خود هر کاری انجام می دهد.
 

تعیین اهداف برای کسب کمربند سیاه
کسب کمربند سیاه با توجه به این چالش ها بسیار ناچیز است. با این حال کار آسانی نیست. برای موفق شدن نیاز به یک نگرش مثبت که در آن موفقیت خود را تجسم کنید دارید. شما باید هدف خود را برای ورود به دنیای هنرهای رزمی بدانید و بتوانید اهداف کوتاه مدت و بلند مدتی برای خود تعیین کنید و برای رسیدن به آن ها برنامه خاصی داشته باشید.

برای شروع راه، ایده خوبی است که لیستی از دست آوردهایی که توانسته اید کسب کنید تهیه کنید. این دست آورد ها می توانند شامل: موفقیت های ورزشی یا علمی، موفقیت های شخصی و یا حرفه ای و یا هر چیزی باشد که شما برای رسیدن به آن تلاش کرده اید. آگاهی از اینکه شما قبلا توانسته اید بر چالش های دیگری در زندگی تان غلبه کنید می تواند برای شما دلگرم کننده باشد که می توانید در هنرهای رزمی هم به موفقیت دست یابید.

همچنین مهم است که متوجه باشید که کسب کمربند مشکی، یک مرحله مهم و به یاد ماندنی در زندگی رزمی و ورزشی شما می باشد. همچنین به یاد داشته باشید که کسب کمربند مشکی نقطه پایانی برای رشته رزمی شما نمی باشد و یادگیری شما تا زمانی که خودتان بخواهید از باشگاه خارج شوید ادامه دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی