آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

نکاتی برای کاهش وزن و رژیم غذایی

سه شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵ ق.ظ

همانطور که می دانید حفظ وزن سالم، سخت و کاهش وزن از آن سخت تر می باشد. شاید قبلا برای کاهش وزن تلاش کرده اید و بر این باور هستید که رژیم غذایی در شما تفاوتی ایجاد نمی کند. احتمالا حق با شما است: بعضی از رژیم های غذایی در کوتاه مدت و دراز مدت هیچ تغییری در شما ایجاد نمی کنند. راه های کوچک اما قدرتمندی برای اجتناب از بروز اشتباه در رژیم غذایی وجود دارند. کسب موفقیت در روند کاهش وزن مستلزم ایجاد یک رابطه سالم با مواد غذایی می باشد.
 

 

کلید موفقیت کاهش وزن
وزن شما متعادل است، اما این معادله ساده ای است: اگر شما کمتر از آنچه که می خورید کالری بسوزانید، اضافه وزن پیدا می کنید و اگربیشتر از آنچه که می خورید کالری بسوزانید کاهش وزن پیدا می کنید. از آنجا که 3500 کالری معادل نیم کیلو چربی است، اگر شما هر روز 500 کالری از رژیم غذایی خود کم کنید، شما حدود نیم کیلو در هفته وزن کم می کنید(500 کالری * 7روز= 3500 کالری). پس چرا کاهش وزن سخت است؟

اغلب اوقات، کاهش وزن به وسیله رژیم های غذایی شدید بسیار سخت است و ما را بدخو و گرسنه می کند. انتخاب شیوه زندگی ناسالم تلاش ها برای رژیم غذایی ما را تضعیف می کند. با انتخاب های هوشمند  می توانید عادات غذایی خود را تغییر دهید تا در روند کاهش وزن احساس رضایت و پیشرفت بیشتری داشته باشید.

 

شروع کار با کاهش وزن
در حالی که هر رژیمی برای همه مناسب نمی باشد، راه حلی برای کاهش وزن سالم به صورت دائمی وجود ندارد. دستورالعمل های زیر نکات خوبی برای شروع کار می باشند:

 

تغییر در شیوه زندگی، نه رژیم غذایی به صورت کوتاه مدت. با استفاده از یک رژیم غذایی صحیح می توانید وزن خود را کاهش دهید. برای کاهش وزن سعی کنید شیوه زندگی خود را تغییر دهید. رژیم های غذایی مختلف می توانند به از دست دادن وزن ما کمک کنند، اما تغییرات در شیوه زندگی خود و انتخاب های غذایی مناسب می تواند در دراز مدت کمک زیادی به شما بکند.
 

تشویق کردن. حمایت های اجتماعی می توانند برای شما مهم باشد. برنامه هایی مانند "جنی کریگ" می توانند در روند کاهش وزن و رسیدن به یک برنامه غذایی سالم برای شما مفید باشد. برای این کار شما به تشویق و حمایت دوستان، خانواده و اطرافیان خود نیاز دارید.
 

 

آهسته و ثابت حرکت کردن. برای اطمینان از کاهش وزن سالم شما باید در طول یک هفته نیم تا یک کیلو وزن کم کنید. از دست دادن سریع وزن می تواند بر روی ذهن و بدن شما اثرات مخربی داشته باشد و احساس تنبلی و بیماری کنید. هنگامی که شما در مدت زمان کوتاهی وزن زیادی از دست می دهید، در واقع به جای چربی، عضلات شما آب می شوند.
 

تنظیم اهداف برای حفظ انگیزه. اهداف کوتاه مدت، احساس اعتماد به نفس بیشتری به شما می دهد. تمرکز بر روی مزایای سلامتی می توانند انگیزه خوبی برای ادامه کار باشد.
 

 

ابزاری که می توانند در روند پیشرفت به شما کمک کنند. داشتن یک مجله مواد غذایی و کاهش وزن می توانند در کاهش هر گرم از وزن شما مفید باشد.
 

به خاطر داشته باشید استفاده از تجارب دیگران در رژیم غذایی می تواند برای شما هم مفید باشد. مهم است که در دراز مدت از روند کار احساس رضایت داشته باشید. اگر یک برنامه غذایی خوب کار نمی کند، یکی دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارند، ولی مهم این است که آنچه که برای شما مفید است را انتخاب کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی