آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

دوقلوهای همسان  28 ساله، "جن" و" کلی" کارتی می گویند: غذاهای مورد علاقه ما غذاهای سنگینی مانند مرغ آلفردو و سیب زمینی سرخ کرده بود.  جن متخصص سود در شرکت های بزرگ می باشد. او می گوید مانند بچه ها دوست داریم همیشه و در همه جا چیزی برای خوردن داشته باشیم. کلی می گوید که در آموزش های ویژه کار می کند. جان و کلی که در حال حاضر در "وارن" زندگی می کنند، هر کدام از آنها حدود 127 کیلو وزن داشتند.

 

 

تغییر

این دو برای پنهان کردن بدن خود از لباس های گشاد استفاده می کردند. در تابستان سال 2009 یک عکس دسته جمعی با دوستان خود گرفتند و آن را در فیس بوک گذاشتند. این عکس توجه جن را به خود جلب کرد. جن متوجه شد که با هم سن و سال های خود خیلی فرق دارد و در وضعیت وحشتناکی گرفتار شده است. روزهای بعد، او یک آگهی از رادیو در مورد یک باشگاه ورزشی شنید و تصمیم گرفت تا به آن باشگاه بپیوندد. کلی می گوید من برای رفتن به آن مردد بودم.

 

شیوه زندگی

مربی به جن و کلی برای طراحی یک برنامه ورزشی خوب کمک کرد. او به آنها ورزش هایی مانند دو و دوچرخه سواری پیشنهاد داد و همچنین چهار بار در هفته به مدت یک ساعت به تمرین با وزنه بپردازند. زمان رفتن های آنها به آشپزخانه برای پخت و پز و خوردن خوراکی ها به آهستگی کم شد. جین می گوید برای میان وعده ها سفیده تخم مرغ و کره بادام زمینی می خوردیم. در ژانویه 2013 حدود 40 کیلو وزن کم کردیم. آنها توانستند در کنار هم پیشرفت کنند و همراه با ورزش شنا به به تمرین وزنه برداری بپردازند. یکی از روش های مورد علاقه آنان برای وزن کم کردن رفتن به کلاس های کمپ آموزشی و عرق کردن در طی کلاس ها بود.

 

پاداش

این روزها، جن و کلی به راحتی می توانند به فروشگاه لباس های زنانه بروند و هر لباسی که دوست دارند انتخاب کنند. کلی می گوید الان خوش اندام شده ام و کم کردن وزن به کلی کمک کرده است که اعتماد به نفس بیشتری به دست آورد.

 

نکات موفقیت جین و کلی

  • رفتن به اینترنت. جن می گوید در تویتر دنبال مارک های مواد غذایی کم کالری می گشتم و پیشنهادات خاصی به من داده می شد.
  • شروع آهسته. لازم نیست که در هر تمرین تغییرات زیادی اعمال کنید. سعی کنید آهسته و پیوسته پیش بروید.اگر توانستید به یک کلاس تناسب اندام بروید.
  • تقویت رنگ و بو. ادویه جات وترشی جات راه مناسبی برای اضافه کردن طعم و مزه به غذا هستند بدون این که کالری بیشتری وارد بدن ما شود. جن می گوید ما دوست داریم در صبحانه ها از دارچین و در شام از گشنیز استفاده کنیم.
  • کمک خواستن. کلی می گوید در مواقعی که نیاز به کمک داشتیم از تجربه و سفارش های افراد دیگر هم استفاده می کردیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی