آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

نکات آموزشی هنر های رزمی جهت کاهش وزن

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۳:۴۴ ب.ظ

تغذیه ورزشی نه تنها شما را قادر می سازد تا سوخت کوره وجودتان را با استفاده از  غذاهای انرژی زا و ارتقاء دهنده سیستم ریکاوری یا برگشت به حالت اولیه تامین کنید.بلکه ابزاری را در اختیار شما قرار می دهد که با بهره گیری از  آنها بتوانید کارکرد داخلی فیزیولوژی بدنتان از جمله چگونگی دست یابی به ترکیب مطلوب و ایده ال بدنی را درک نمایید. چرا این موضوع مهم است؟

 

چون بنا به دلایلی شما در زندگی مجبور می شوید تا وزن خود را کاهش دهید و شاید ناچار باشید در مسابقات  قهرمانی هنر های رزمی خود را سر وزن بیاورید یا فقط برای تعطیلات تابستان چربی های خود را بسوزانید و بدنتان برا به فرم دلخواه برسانید.

بدترین چیزی که موقع کم کردن وزن با ان روبرو می شوید و ضرورت دارد این است که باید خیلی سریع و فوری صورت گیرد.


شما باید رنج و درد مربوط به آن را تحمل کنید تا این کار به نحو احسن و به درستی انجام دهید، پس شما باید نیرو و استقامتی که بواسطه آن خیلی سخت کار کردید تا به این مهم نائل آیید را حفظ کنید. به محض اینکه شما منوجه شدید که باید وزن خود را کاهش دهید، آنگاه بهتر است که برای رسیدن به آن هدف، خوردن و تمرین کردن را شروع کنید.


لباسهای مخصوص لاغری و سونا را فراموش کنید آنها فقط برای روز وزن کشی طراحی شده اند و تنها در آن روز به کار می آیند و تنها کاری که انجام می دهند کم کردن میزان آب موجود در بدن شماست.


در صورتیکه کنترل شده عمل نشود، حتی آبزدایی( کاستن آب موجود در بدن) به مقدار اندک و ناچیز هم ممکن است به ضعف و خستگی مفرط منجر گردد.
گذشته از این ، شما باید روزه گرفتن( در اینجا صرفا به معنی امتناع ورزیدن  از خوردن و نوشیدن برای یک مدت معین جهت کاهش وزن و نه تعریف مذهبی آن) را نیز به دست فراموشی بسپارید.
کاهش کورکورانه مواد غذایی مصرفی دارای کالری باعث می شود که بدن شما از لحاظ جسمی و روحی تحلیل برود و شما دیگر قادر به انجام امور عادی و روزمره خود نباشید.


بمنظور دستیابی به یک روش کاهش وزن سالم و بی عیب، مواد غذایی و خوراکی مصرفی خود را تا حدی  که دیگر قادر به دریافت و جذب مواد مغذی و مقوی کافی نباشید، محدود نکنید. شما برای انجام فعالیت و کار کردن به سوخت، غذا و تقویت نیاز دارید.به جای قطع کردن و کاهش منبع انرژی تان، شما باید آن را با کاهش غذاهای "بدون کالری" پاکسازی و پالایش کنید.


برای مثال: سبزیجات را جایگزین یک وعده سیب زمینی سرخ کرده کنید. تغییرات کوچکی مانند این می تواند به شما کمک کند در حالیکه سزوح و میزان انرژی و عضله را دست نخورده و کامل نگه می دارید مقدار اضافی و مازاد آن را به زور مرتب اصلاح کنید.انجام این کار چگونه ممکن است؟ چون چربی موجود در هر گرم کربوهیدرات و پروتئین تقریبا دارای دو برابر کالری است.


گام و مرحله بعدی این است که شمات سوخت وساز بدن خود را بالا ببرید بدین ترتیب که به بدن خود آموزش دهید یا آن را طوری عادت دهید که بطور یکنواخت و مداوم از غذایی استفاده نماید که شما برای تولید انرژی می خورید.
این کار شما را وادار می کند تا برای یک مدت طولانی تر کالری بیشتری بسوزانید که این امر خود منجر به کاهش وزن خواهد شد.
پاداش: همچنین به شما کمک می کند انرژی را که برای انجام تمرین سخت عتری از ریسک آسیبهای عصبی و عضلانی به آن نیاز دارید را حفظ و ذخیره نمایید.

 

تا اندازه ای سوخت و ساز بدن شما بنا بر سن و علم وارثت (ژنتیک) شما تعیین می شود که این یعنی شما برای تغییر آن می توانید کارهای زیادی انجام دهید. اگر چه سوخت و ساز به سزح تلاش، تمرین و تکراری بستگی دارد که شما با استفاده از آن تغذیه می کنید. بعنوان یک ورزشکار هنر های رزمی شما باید بطور مرتب و منظم به تمرین بپردازید. چنانچه قصد کم کردن وزن خود را دارید، شما می توانید همیشه تکرار و ثبات تمرینات ورزشی خود را افزایش دهید.بدیهی است که شما قادر هستید تا مقدار غذای مصرفی روزانه خود را  تنظیم کنید. تا جاییکه برنامه تان به شما اجازه می دهد، به شش وعده غذایی در روز توجه کنید و آن را مد نظر قرار دهید: دو یا سه وعده جزئی غذای آماده به علاوه سه یا چهار وعده غذایی مغذی، سالم و متعادل.

 

آخرین مرحله ای که شما قصد انجام آن را دارید و باید صورت گیرد نادیده گرفتن و حذف وعده های غذایی است، زیرا ممکن است تاثیر معکوسی به دنبال داشته باشد. به بدن شما اینگونه القا می شود که نیاز دارد انرژی را حفظ نمایید و آن را به عنوان چربی ذخیره نمایید.
وقتی شما برای وعده های غذایی خود برنامه ریزی می کنید تلاش خود را بر این قرار دهیدتا پروتئین را با کربو هیدرات های مرکب، میوه ها وسبزیجات ترکیب نمایید. اگر در برنامه ریزی شش وعده غذایی در روز با مشکل مواجه شدید، سه وعده غذایی بزرگ خود را به دو قسمت تقسیم کنید به جای خوردن زیاد صبحانه وشام، میزان وعده غذایی در هر د نوبت را نصف کنید، بطوریکه هر سه یا چهار ساعت یکبار قادر به خوردن باشید. یک خوراک سر پایی و مختصر می تواند یک وعده میوه یا آجیل، یک نوشیدنی مقوی یا یک شکلات پر انرژی باشد.


 همیشه مقدار و تعداد کالری را در نظر داشته باشید بطوریکه بتوانید به ازای هر اسنک یا همان خوراک مختصر بین 100 تا 400 کالری آزاد کنید.
کاهش وزن شباهت زیادی به تمرینهای رزمی دارد: چون آسان نیست، ولی زمانیکه به یک روش علمی و اثبات شده و مسلم می رسد، فوائد و مزایای آن از تلاشی که انجام داده اید بسیار مهمتر خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی