آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

آیا انگیزه کافی برای کاهش وزن دارید؟  آیا هدفی که برای کاهش وزن انتخاب کرده اید را واقع بینانه می بینید؟  با پاسخ به این پرسش ها می توانید مطمئن شوید که آمادگی کافی برای کاهش وزن دارید یا نه؟

موفقیت در کاهش وزن به این بستگی دارد که شما بتوانید با چالش هایی که در این راه دارید دست و پنجه نرم کنید و با موفقیت آنها را پشت سر بگذارید.

استفاده از سوالات زیر برای ارزیابی شما برای کاهش وزن می تواند مفید باشد.

1- آیا شما برای ایجاد تغیرات بلند مدت در زندگی خود آمادگی دارید ؟

کاهش وزن موفق،  بستگی به تغییر در شیوه زندگی دائمی خود ازجمله: خوردن غذاهای سالم و فعالیت های بدنی در زندگی روزمره دارد.

دانستن اینکه شما نیاز به ایجاد تغییرات در زندگی خود دارید و آنها را انجام می دهید دو چیز متفاوت است. شما ممکن است مجبور به پیاده سازی رژیم غذایی  خود شوید و مجبور به مصرف غلات سبوس دار، میوه ها، سبزیجات و محصولات لبنی کم چرب شوید. همچنین شما باید روزانه حداقل 30 تا 45 دقیقه مشغول ورزش و فعالیت بدنی باشید.

با گام برداشتن در این راه و فکر کردن به اینکه شما می توانید وزن خود را برای سلامتی بهتر، بهبود ظاهر خودتان احساس بهتری داشته باشید و  انگیزه و تمرکز کافی نیز کسب کنید.

 

2- آیا در زندگی خود بعضی اوقات دچار حواس پرتی می شوید؟

گاهی اوقات ممکن است که شما دربرخورد بارویدادهای مهمزندگیمانند مشکلات زناشویی، استرس شغلی، بیماری و یا نگرانی های مالی، عادات غذایی بدی که منجر به اضافه وزنی می شود را پیدا کنید. به همین دلیل سعی کنید کمتر دچار حواس پرتی شده و استرس و نگرانی را از خود دور کنید.

 

3- آیا شما یک تصویر واقع بینانه از اینکه چقدر وزن خود را در چه مدتی کم کنید دارید؟

دستیابی و حفظ یک وزن سالم یک فرایند مادام العمر است.  مطمئن شوید که هدف شما برای ماهش وزن واقع بینانه است. ابتدا هدفی واقع بینانه انتخاب کنید(مثلا کم کردن 10 درصد از وزن فعلی خود) سپس سعی کنید هر هفته نیم تا یک کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهید تا به هدف خود برسید. سعی کنید که روزانه 500 تا 1000 کالری را از طریق ورزش یا رژیم غذایی بسوزانید.

شما ممکن است سریع تر بتوانید وزن خود را کاهش دهید، البته به شرطی که بعضی از عادات خود را تغییر دهید. مراقب باشید که بعضی از عادات ممکن است که در آن لحظه شما را به هدفتان برساند ولی ممکن است در دراز مدت با مشکلات دیگری روبرو شوید.

 

4- آیا بیشتر مسائل عاطفی و احساسی شما در رابطه با وزنتان است؟

احساسات وموادغذاییاغلبدر هم تنیده شده است. خشم، استرس، غم، اندوه و خستگی می تواند باعث غذا خوردن احساسی شما شود.اگر شما سابقه اختلال در غذا خوردن دارید ممکن کاهش وزن برای شما سخت تر شود. برای آمادگی در مقابل چالش های پیش رو هرگونه مسائل احساسی مربوط به غذا خوردن خود را شناسایی کنید.

 

5- آیا شما پشتیبان وتشویق کننده ای دارید؟

هر برنامه کاهش وزن ممکن است دشوار باشد. ممکن است بعضی مواقع دلسرد شوید. به همین دلیل داشتن کسی در اطراف خود که بتواند شما را تشویق کند می تواند کمک خوبی برای شما باشد. اگر دوست یا کسی نزد شما نیست می توانید به گروه های حمایت کننده کاهش وزن بپیوندید.

همچنین اگر شما سوالاتی تخصصی در مورد کاهش وزن داشتید می توانید به صورت آنلاین از یک متخصص تغذیه کمک بگیرید.

 

6- آیا شما برای روبروشدن  با چالش کاهش وزن آمادگی دارید؟

اگر شما یک نگرش مثبت در مورد کاهش وزن را نداشته باشید و در مورد آنچه در پیش رو است وحشت کنید نه تنها به هدف خود که کاهش وزن است نمی رسید بلکه ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوید.

سعی کنید در مورد رسیدن به هدف خود امیدوار باشید و افکار منفی را از خود دور کنید. برای دلگرمی خود در زمان های معین از خود عکس بگیرید و وزن خود را اندازه گیری کنید و با دفعات قبل مقایسه کنید.

 

و اما نتیجه نهایی : آیا برای شروع آمادگی دارید؟

شما احتمالا برای تغییر در شیوه رندگی خود برای کاهش وزن آمادگی کافی دارید. پس از همین امروز می توانید با تهیه یک رژیم غذایی مناسب و فعالیت های بدنی منظم شروع به کاهش وزن کنید. اگر احساس کردید که به کمک نیاز دارید به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید و یا در یک کلاس کاهش وزن معتبر ثبت نام کنید. اگر مقدار قابل توجهی از وزن خود را از دست دادید باید مدتی تحت نظر یک متخصص تغذیه قرار داشته باشید.

پس فرصت را از دست ندهید وهمین الان دست به کار شوید !!

برای کاهش سریع وزن و تمرینات سنگین آمادگی جسمانی با من تماس بگیرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی