آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

چرا دفاع شخصی و مفهوم یادگیری دفاع شخصی

چهارشنبه, ۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۸:۰۲ ب.ظ

✅دفاع شخصی گوشمالی، پیروزی، انتقام یا تنبیه کسانی که به شما آسیب رسانده­‌اند، نیست. چنین انگیزه­‌هایی همان نیت فرد مهاجم است. دفاع شخصی یعنی حمله‌­ای را بصورت مؤثر، سریع و با حداقل خطر به پایان ببریم. اگر انگیزه‌­ای غیر از این داشته باشید در حقیقت از خود دفاع نمی‌کنید، بلکه درحال مبارزه می‌باشید و درست به اندازه­‌ مهاجم در انجام عمل ناشایست خلاف گناهکار هستید، زیرا عملکرد هردوی شما براساس انگیزه­‌های خودخواهانه­ می‌­باشد.

✅دفاع شخصی مهارتی «اختصاصی» نیست که بتوان آن را تنها در یک زمینه­‌ خاص مورد استفاده قرار داد. دفاع شخصی خود قسمتی از یک مجموعه­‌ بسیار بزرگتر از «مهارت‌های زندگی» می‌­باشد.

✅مهارت­‌های زندگی شامل؛ استعدادها و توانایی‌هایی هستند که هر روزه به روش‌­های بی­‌شماری مورد استفاده قرار می‌­گیرند و چون اساس «مهارت‌های انسانی» به­ شمار می­آیند، کیفیت زندگی انسان را بهبود می­‌بخشد.

✅با استفاده از این مهارت‌ها، خود را در کشمکش و تعارض بسیار کمتری خواهید یافت، محبوب‌تر خواهید شد، کار کردن آسان­تر می‌گردد و با مردم به میزان بیش­تری کنار خواهید آمد. همه­‌ دفاع شخصی چیزی جز کسب این مجموعه مهارت­‌های مشترک و به ­کارگیری آن­ها در زمینه‌­ای با تفاوت اندک، نمی‌باشد. این مهارت‌ها با اندکی پیچش، به میزان زیادی مشابه هستند. اگر این مهارت­‌ها را به ­طور مناسبی به­ کار گیرید، دیگر هیچ­گاه مجبور نخواهید شد که از نیروی فیزیکی برای حفاظت از خود استفاده نمایید. زیرا یاد خواهید گرفت که خود را از موقعیت‌هایی که احتمال بروز خشونت در آن­ها وجود دارد، دور نگاه دارید.

 

با ما تکنیکهای واقعی را تجربه کنید و متفاوت آموزش ببینید...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی