آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

بررسى دفاع شخصى

چهارشنبه, ۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۸:۰۰ ب.ظ

✅بیش­تر ما، وقتى به یاد دفاع ­شخصى مى‌­افتیم، ناخودآگاه فکرمان معطوف روش‌هاى مبارزه، حمله، دفاع، ضربات پا، مشت، پرتاب کردن حریف و جنگ با چند مهاجم مى‌شود. به خاطر پیدا کردن ذهنى مدافع و آماده­‌ دفاع، باید بتوانیم رفتار و عملکردمان را، در جهت کاهش خشونت، پیش ببریم. پیشرفت در دفاع شخصی، بستگى دارد به میزان ترس، اعتماد به­ نفس، قدرت فردی، همراه با تجارب قبلى.


✅در بحث دفاع شخصى، گاهى دفاع­ مشروع با نزاع و درگیرى فیزیکى، اشتباه گرفته مى‌شود. خیلى‌­ها علاقمند به یادگیرى شیوه‌هاى زد وخورد و نزاع و درگیرى هستند و به ­دنبال آموختن روش‌هاى غلبه بر دیگران مى‌­باشند، یا اصولا با چنین طرز فکرى به هنرهاى ­رزمى روى آورده‌اند.


✅استادان هنرهاى­ رزمى و دفاع شخصى به هیچ روى قصد آموزش فنون درگیرى، زد وخورد و نزاع خیابانى را به احدى نداشته، ندارند و نخواهند داشت. دفاع شخصى موضوعى ا­ست وراى این­ها; اگر چه ممکن است در شرایطی بسیار استثنایى مجبور به درگیرى و نزاع شوید و حتى حریف را با استفاده از فنون رزمى از پاى درآورید. ولی نباید فراموش کرد که دفاع از جان و مال و خانواده، با شرارت و آزار و زورگویى فرسنگ­‌ها فاصله دارد.

✴️تبدیل قدرت درونى به بیرونى، راز بزرگ دفاع شخصی است


✅درگیرى شرارت­‌بار خلافکاران خیابانى تابع قوانین و مقررات خاصى نیست. دستور­العمل آن بسیار گسترده و وسیع و غیرقابل شناسایى و پیش‌بینى است، دفاع شخصى تابع مستقیمى از متغیرهاى متعددى است. کسى که سال­‌ها در یکى از سبک‌هاى هنرهاى­ رزمى تمرین کرده باشد و تجربه و مهارت فنى داشته باشد، حتماً شانس و توانایى مقابله با یک جانى را خواهد داشت. در مباحث این کتاب، دفاع شخصى و حفظ امنیت و سلامتى جسمى و روانى را، از جنبه­‌ عام و گسترده­‌ آن بررسى مى‌­کنیم، نه احتمالات.

 

با ما متفاوت آموزش ببینید ...

همین امروز ثبت نام کنید..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی