آموزش دفاع شخصی در اصفهان

سیستم دفاع شخصی کاربردی

سیستم دفاع شخصی کاربردی

آموزش دفاع شخصی در اصفهان

آموزش تخصصی پیشرفته ترین سیستم دفاع شخصی
آموزش دوره دفاع شخصی چاقو
آموزش مبارزات آزاد و مبارزه با چاقو
آموزش حرفا ای بدنسازی رزمی و آمادگی برای مسابقات
آموزش تمامی سلاح های سرد رزمی و دفاع انها در یک موقعیت تهاجمی
آموزش سلاح های سرد نظامی تونفا و باتوم
آموزش سیستم کالی کمبت
آموزش کامل چاقوی کارامبیت
آموزش کامل تکنیکهای قفل مفاصل در هر موقعیتی
آموزش از صفر تا حرفه ای و قهرمانی و مربیگری
ارائه احکام معتبر فدراسیونی
توسط مربی و داور رسمی دفاع شخصی و سلاح های سرد
با من حرفه ای شوید....
09044068017

آموزش ناکارآمد

چهارشنبه, ۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۷:۵۸ ب.ظ

☑️ تعداد کمی از هنرهای رزمی سنتی روشهای آموزش جامع و با کیفیت را ارائه می دهند . در بسیاری از باشگاه های کاراته ، تکواندو و کونگ فو روش آموزش اولیه به صورت انفرادی و از پیش تنظیم شده در هوا انجام می شود. این روش آموزش به تنهایی هنرجو را برای حمله واقعی فقط کمی بهتر از کلاس های باله آماده می کند. دانش آموزان باید وقت خود را در مبارزه و کشتی با افراد دیگر بگذرانند ، ضربه بزنند و کشتی بگیرند و از این کارها دوری کنند. همچنین این آموزش ها باید در برابر حریفان کاملا انعطاف پذیر بوده و بتوانند در برابر حریف مقاومت کنند. آموزش انفرادی هر چند هم که سخت باشد رزمی کار را برای یک نبرد واقعی آماده نمی کند. بسیاری از روش های تمرینی که به نظر می رسد در سطح خوب هستند در بهترین حالت بی فایده بوده و حتی شاید در بعضی مواقع بصورت معکوس عمل کنند.

📌 نداشتن_استراتژی

☑️ حتی با داشتن آموزش و تکنیک های خوب داشتن استراتژی ضروری است. بیشتر مدارس هنرهای رزمی استراتژی های مختلفی برای دفاع از خود در نظر نمی گیرند. چه وقتی زمان حمله است؟ چه زمانی باید فرار کنیم؟ کدام نوع دفاع برای یک زن کوچک در مقابل یک مرد بزرگ مناسب است؟ از آنجا که اکثر آموزش های هنرهای رزمی از یک برنامه تمرینی سخت و پیچیده پیروی می کنند ، جایی برای تفاوت های استراتژیک یا فنی در اندازه ، قدرت ، جنسیت و تمایل وجود ندارد.

📌 عدم_استفاده_از_سلاح

☑️ این روزها احتمالاً یک مهاجم سلاح در اختیار دارد.  اکثر قریب به اتفاق مدارس هنرهای رزمی اگر بگوییم هیچ آموزشی در مورد سلاح ها نمی دهند یا حداقل آموزش واقع گرایانه با سلاح های امروزی نمی دهند دروغ نگفته ایم. حتی کمترین تمرین کنندگان نیز ار طلاح های مدرن و امروزی استفاده می کنند. مواردی که خصوصاً در ورزش های رزمی فیلیپین انجام می شوند ، در مورد تمرینات واقع بینانه و تکنیک های ناکارآمد بدترین حالت را دارند. آموزش سلاح های با کیفیت باید جزئی از هر سیستم دفاع شخصی باشد.

 

متفاوت ترین سیستم آموزش دفاع شخصی را با ما تجربه کنید..

تکنیک فیک و بلااستفاده ممنوع..

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی